آخرین اخبار ورزشی

باشگاه پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید | ویرا منتظر افزایش سه برابری

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است. به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس پس…

علی کریمی ،قهر کرد و به سیدنی نمی رود؟



اخبار,اخبار ورزشی , علی کریمی

 

اخبار ورزشی - ناراحتی دستیار کی روش از حرف های دبیرکل فدراسیون !
علی کریمی ،قهر کرد و به سیدنی نمی رود؟

یکی منبع آگاه در مورد غیبت کریمی گفت :« این طور که شنیده ام موضوع ناراحتی کریمی به حرف های سرپرست تیم ملی برمی گردد برمی گردد ، البته من فکر می کنم که بتوانند کریمی را راضی کنند و به اردو برگردانند اما او از تکذیب حرف هایش ناراحت شده » علی کریمی به وزیر ورزش گفته بود که تیم ملی با مشکلات عدیده مواجه است.

 علی کریمی دستیار محبوب کارلوس کی روش امروز بعد از ظهر اردوی تیم ملی را ترک کرد. مربی تیم ملی ایران که محبوبیت بسیار زیادی هم دارد در اردوی تیم ملی حاضر نیست و شایعه عدم حضور او در سیدنی به گوش می رسد.
 
یکی منبع آگاه در مورد غیبت کریمی به عصر ایران گفت :« این طور که شنیده ام موضوع ناراحتی کریمی به حرف های سرپرست تیم ملی برمی گردد برمی گردد ، البته من فکر می کنم که بتوانند کریمی را راضی کنند و به اردو برگردانند اما او از تکذیب حرف هایش ناراحت شده »

حرف هایی که کریمی را ناراحت کرده مربوط به جلسه وزیر ورزش و اعضای تیم ملی است. حمیدگودرزی وزیر ورزش 2 روز قبل و همزمان با برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به اردوی تیم ملی رفت و در غیاب مسوولان فدراسیون با ملی پوشان دیدار کرد. در این دیدار علی کریمی بیش از همه صحبت کرد و از مشکلات مالی پیش روی بازیکنان صحبت کرد.

مشکلاتی که در مورد پرداخت پاداش های جام جهانی و امکانات و بازی های تدارکاتی برای تیم ملی وجود داشته. علی کریمی دستیار کارلوس کی روش شرایط تیم ملی را برای وزیر بد توصیف کرده است. حرف هایی که به نظر می رسد چندان هم دور از واقعیت نباشد. اما نبی روز گذشته در مصاحبه ای تلویحا حرف های کریمی را تکذیب کرده بود.

او گفت که علی کریمی کلی گویی کرده است و در مورد مسائل فنی این کی روش است که اظهار نظر می کند. این طور که شنیده می شود با توجه به اینکه نبی سرپرست تیم ملی هم هست حرف هایش به مذاق کریمی خوش نیامده و او درجمعی گفته که تیم ملی را در سیدنی همراهی نخواهد کرد!

اخبار ورزشی - عصر ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------