ابتکار : در یک ساعت از کل ایران بازدید کردیم!/ بلاتر با قله زادگاهش عکس یادگاری گرفت



دیدار ابتکار با بلاتر , جام جهانی 2014

ابتکار : در یک ساعت از کل ایران بازدید کردیم!/ بلاتر با قله زادگاهش عکس یادگاری گرفت

رئیس محیط زیست گفت: با بلاتر در مورد حفظ محیط زیست صحبت کردیم و در واقع باید بگویم در یک ساعت از کل ایران بازدید شد.

معصومه ابتکار پس از دیدار با بلاتر در جمع خبرنگاران گفت: بلاتر از موزه تنوع زیستی دیدار کرد که ما گونه یوزپلنگ آسیایی را در خطر دیدیم در مورد مسائل زیستی ایران و همراهی فوتبال با محیط زیست صحبت‌هایی شد قرار است با همکاری طرفداران ورزش فوتبال و محیط زیست، جلوگیری از آلودگی‌ها و تخریب‌ها را در دنیا و ایران مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: قرار شد از چهره یوزپلنگ آسیایی که در معرض خطر قرار دارد روی لباس ملی‌پوشان ایران در جام جهانی استفاده شود بلاتر هم از این موضوع استقبال کرد. امیدوارم در ادامه با فدراسیون فوتبال صحبت کرده و این موضوع نهایی شود و همه فوتبالیست‌ها و علاقه‌مندان به حفظ گونه‌ها توجه کنیم.

بلاتر هم از دیدن موزه تنوع زیستی خوشحال بود چرا که تنوع گونه‌ها به صورت جهانی بود.

 

او از این پیشنهاد خوشحال بود که به عنوان نماد ملی از یوزپلنگ آسیایی استفاده شود همچنین یک بحث جهانی داریم و پیشنهاد کرده‌ایم که به صورت جهانی به یوزپلنگ آسیایی توجه شود که صحبت‌های اولیه در این خصوص انجام شد.

ابتکار همچنین در مورد بحث خلیج‌فارس اظهار داشت: یکی از تنوع زیستی ما در خلیج‌فارس است که جلوگیری از انقراض دریایی در سواحل خلیج‌فارس قابل اهمیت است. بلاتر هم به این موضوع تأکید داشت. در واقع ما همه ایران را در یک ساعت بازدید کردیم.

بلاتر با دیدن قله ماترهون که در زادگاهش قرار دارد گفت: هنگامی که به فیفا رفتم می‌گویم که در ایران با قله زادگاهم عکس یادگاری گرفتم.

/فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------