آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

برانکو: پروین بزرگترین مربی و بازیکن در فوتبال ایران است/ برای حاشیه امنیت به تولد او نیامدم



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم به جشن تولد علی پروین آمدم و او بزرگ‌ ترین مربی و بازیکن در فوتبال ایران است.

برانکو ایوانکوویچ در مراسم جشن تولد 70 سالگی علی پروین گفت: مشکلی در تیم هست که مربوط به مصدومیت ها می شود. بابک حاتمی، هادی نوروزی و مهرداد کفشگری نمی‌توانند بازی کنند. احمد نوراللهی مشکل مصدومیت دارد. با وجود همه این مشکلات بازیکنانی که کمتر بازی کردند نشان دادند که توانایی کمک به تیم را دارند.

وی درباره این که پرسپولیس در تبریز خیلی کم برنده می‌شود، تصریح کرد: این انگیزه خوبی برای ما است. تراکتورسازی حریف قوی است. این تیم 3-4 سال است که در رده‌های بالایی جدول قرار دارد این تیم سال قبل می‌توانست قهرمان شود اما به خاطر اخراج تیموریان و با بدشانسی قهرمانی را از دست داد با تمام توان به تبریز می‌رویم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد حضورش در جشن تولد علی پروین تأکید کرد: مفتخر هستم که به جشن تولد علی پروین دعوت شدم. درست است که ایران بازیکنان بسیار بزرگ زیادی داشته است. با تمام احترامی که به علی کریمی، مهرداد میناوند، علی دایی و سایر ستارگان ایران دارم بزرگترین اسم فوتبال ایران از لحاظ بازیکن و مربی پروین است. خوشحالم که در این مراسم حضور دارم. خوشحالم در این تیم حضور دارم که پروین زمانی در آن حضور داشته است.

وی در مورد اینکه پروین معمولا ارتباط خوبی با مربیان خارجی ندارد، عنوان کرد: شما جوان هستید و در این مورد زیاد نمی‌دانید. پروین قبل از هر چیزی یک انسان بزرگ است. او برای کیفیت و دانش هر مربی احترام قائل است و برایش فرقی نمی‌کند این دانش مربوط به مربی ایرانی باشد یا خارجی. 15 سال پیش با او آشنا شدم و از همان زمان رابطه خوبی داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا برای پیدا کردن حاشیه امنیت به تولد پروین آمده است، گفت: به خاطر احترام به پروین به این مراسم آمدم با این مسائل حاشیه‌ای خودم را درگیر نمی‌کنم. وظیفه من و کادرفنی این است که به بهترین نحو کار کنیم این مسئله را در بازی‌های ما می‌بینید. در تمام مسابقات از حریفان خود بهتر کار کردیم و این مسئله تضمین این نیست که همیشه باید خوب نتیجه گرفت. همه بازیکنان مثل مهدی طارمی، علی کریمی و ... که برخی بازی‌ها بهترین بازیکن هستند و گاهی هم  کیفیت خوبی ندارند. این مسئله برای مربیان هم وجود دارد چه ببریم چه ببازیم باید بهترین کیفیت را داشته باشیم و رفته رفته بهتر شویم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------