اعتراف رونالدو؛ راه آسانی در پیش نداریم



کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال آماده درخشش در لباس این تیم در مرحله پلی‌آف جام جهانی است.

به گزارش وزش سه، شکست غیرمنتظره برابر صربستان در لحظات پایانی باعث شد پرتغال و رونالدو حالا راه دشواری را برای صعود به جام جهانی در پیش داشته باشند. تیم ملی پرتغال تمرینات خود در آستانه بازی با ترکیه را آغاز کرده و بی تردید، چشم امید اول این تیم برای رسیدن به جام جهانی به ساق‌های کریستیانو رونالدو، بهترین گلزنی تاریخ فوتبال خواهد بود. 

 

شاگردان فرناندو سانتوس در صورت برتری مقابل ترکیه، در فینال با برنده مسابقه ایتالیا و مقدونیه شمالی بازی خواهند کرد و مسیر این تیم برای راهیابی به جام جهانی بسیار سخت شده است. ‌اغلب پیش بینی‌ها حاکی از تقابل آتزوری و پرتغال در دیدار نهایی است و هواداران فوتبال انتظار دارند که شاهد دیدار فینال پلی‌آف بین مدافع عنوان قهرمانی اروپا و یاران کریستیانو رونالدو باشند. در آستانه شروع این مسابقات، رونالدو با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی به تمامی حریفان پرتغال هشدار داده و تاکید کرد آنها با تمام توان برای رسیدن به جام جهانی مبارزه خواهند کرد.

 

کریستیانو رونالدو در صفحه رسمی خود نوشت: "تمرکز کامل روی رقابت‌های جام جهانی 2022. مثل همیشه مفتخرم که نماینده تیم ملی پرتغال هستم. می‌دانیم که راه آسانی پیش روی ما نخواهد بود. برای حریفانی که با آنها روبه‌رو خواهیم شد و اهدافی مشابه ما دارند؛ نهایت احترام را قائل هستیم. اما در کنار هم مبارزه می‌کنیم تا پرتغال را به جایگاه واقعی این تیم برسانیم. انجامش می‌دهیم."

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------