آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

اقبالی: دست‌های پشت پرده در تیم ملی تاثیرگذارند/2 گل خوردیم چند گل نخوردیم



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
کارشناس فوتبال گفت:: متاسفم این را می‌گویم که دست‌های پشت پرده در تیم ملی ما تاثیرگذار هستند. آنها هم در مهره‌چینی و هم در انتخاب بازیکنان تاثیرگذارند.

مسعود اقبالی در گفت و گو با فارس در مورد شکست 2 بر صفر تیم ملی مقابل کره جنوبی اظهار داشت: اگر تمامی بازیکنان کرونایی هم در ترکیب تیم ملی حضور داشتند بازهم این مسابقه برای‌مان مشکل می‌شد زیرا کره جنوبی از نظر کیفی بهتر از تیم ملی ما نشان داد. بازیکنان ما از نظر روحی و روانی هم آماده این مسابقه نبودند. در نیمه اول به جز 4- 5 دقیقه ابتدای مسابقه که حتی شانس گلزنی داشتیم سایر دقایق بازی در اختیار کره جنوبی بود. آنها مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار داشتند. 

 

وی افزود: در نیمه دوم با از دست دادن شجاع خلیل ‌زاده جابه جایی غیرمنطقی در ترکیب تیم داشتیم عارف غلامی که هیچ وقت در جناح راست بازی نکرده را در این پست استفاده کردیم. نورافکن را به عنوان هافبک دفاعی از ابتدا در ترکیب تیم قرار داده بودیم در حالیکه هافبک دفاعی باید طراحی و بازیسازی هم انجام بدهد. در نهایت برنامه‌هایی که در ذهن سرمربی و کادرفنی بود در زمین اجرا نشد. در جناحین کره‌ای‌ها خیلی راحت ما را درو می‌کردند اما چون در زمین خودمان بودیم به راحتی توپ‌ها را جمع می‌کردیم اما در نیمه دوم وقتی دست به حمله زدیم ارسا‌ل‌ها خطرناک‌تر و موقعیت‌های گلزنی بیشتری نصیب حریف شد. ما در نیمه دوم یکی  دو فرصت ایده آل گلزنی هم داشتیم که یکی را سردار آزمون و دیگری را صیادمنش از دست دادند. اگر طارمی بود موقعیت صیادمنش را گل می‌کرد بااین حال صیادمنش با عملکردش می‌گوید که باید به او بیشتر فکر کنیم و به او بیشتر میدان داده شود. 

 

اقبالی با اشاره به گل اول کره عنوان کرد: بازیکنان باید سون را هنگامی که پا به توپ شد پشت محوطه جریمه بلاکش می‌کردند یا توپش را دفع می کردند. عابدزاده روی گل اول مقصر بود اما او یکی دو موقعیت صدرصد گلزنی را هم از کره جنوبی گرفت. مقابل کره جنوبی 2 گل خوردیم و چند گل دیگر نخوردیم. قبل از بازی ایران و کره بازی ژاپن و استرالیا از تلویزیون پخش شد آن بازی واقعا فرا آسیایی بود. شک نکنید استرالیا هم در پلی آف موفق می‌شود به جام جهانی صعود خواهد کرد اما ما وقتی مقابل یک تیم آسیایی مثل کره جنوبی این همه مشکل داریم می‌خواهیم به جام جهانی برویم که چه کنیم؟!برخی بازیکنان که بیرون بودند خیلی بهتر از بازیکنانی بودند که در زمین حضور داشتند. 

 

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اینکه چرا به جای صادق محرمی که محروم بود در این مسابقه از مدافعان راست تخصصی مثل عادل حردانی، وریا غفوری یا رامین رضائیان در تیم ملی استفاده نشد وبازیکنان غیرتخصصی در این پست به خدمت گرفته شدند، گفت: متاسفم این را می‌گویم که دست‌های پشت پرده در تیم ملی ما تاثیرگذار هستند. آنها هم در مهره‌چینی و هم در انتخاب بازیکنان تاثیرگذارند. سرمربی تیم ملی باید شناخت و آگاهی کاملی نسبت به توانایی بازیکنانش داشته باشد. وقتی می بینید نفراتی که بیرون هستند بهتر از نفرات اصلی تیم ملی هستند دچار تردید می‌شوید.

 

وی با اشاره به توانایی فنی مربیان گفت: زمانی که حریف با سیستم 4-3-3 بازی می‌کند و شما با روش 4-2-3-1 بازی می‌کنید باید تقابل سیستم‌ها را بشناسید و بدانید در طول 90 دقیقه چه کاری باید انجام بدهید وگرنه همین شرایطی که برای تیم ملی مقابل کره جنوبی پیش آمد برای‌ما ایجاد می‌شود. کره‌ای‌ها  کاملا بازی را در اختیار  داشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------