ساعت اولین بازی ایران در جام جهانی تغییر کرد/تیتر جنجالی نشریه «سان» با طعنه به تیم ملی ایران



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
براساس تصمیم فیفا، ساعت برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تغییر کرد.

بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی و چینش برنامه مسابقات، مشخص شد که ملی‌پوشان فوتبال ایران در نخستین گام حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید در ورزشگاه الثمامه از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه به مصاف تیم ملی انگلیس بروند.

 

اما حالا با تصمیم فیفا، برنامه مسابقات دستخوش تغییر شده و تیم ملی ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه به میزبانی ورزشگاه الخلیفه رودرروی شاگردان گرت ساوتگیت قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است که با این وصف، مصاف تیم‌های ایران و انگلیس، دومین مسابقه از روز نخست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود؛ اولین دیدار از ساعت ۱۳:۳۰ میان تیم‌های ملی هلند و سنگال برگزار می‌شود.

 

افتتاحیه رسمی بازی‌ها بعد از انجام دیدار ایران-انگلیس خواهد بود، مسابقه‌ای که در آن تیم ملی قطر از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی اکوادور خواهد رفت؛ پایان‌بخش مسابقات روز نخست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم میان آمریکا و برنده دیدار ولز - اوکراین/اسکاتلند از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.

 

 تیتر جنجالی نشریه «سان» با طعنه به تیم ملی ایران+عکس

 به گزارش فارس، مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی 2022 قطر شب گذشته برگزار شد و شاگردان اسکوچیچ در گروه دوم با تیم‌های آمریکا، انگلیس و تیم برنده پلی‌آف اروپا همگروه شدند.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در همین رابطه نشریه «سان» جلد یک چاپ امروزش را به تیتری جنجالی که تیم ملی ایران را دست کم گرفته است، اختصاص داد.

 

رسانه انگلیسی تیتر خود را به این عبارت اختصاص داده: «خدا را شکر به ایران خوردیم» و در ادامه با بیان یک قرعه معمولی و ساده ابراز امیدواری کرده تا تیم ملی کشورش در این رقابت‌ها شروعی رویایی خواهد داشت و این نویدی برای کسب قهرمانی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------