آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

قلعه‌نویی: خواستند مقصران اصلی را از بازی خارج کنند، به ما ظلم کردند/‌ تیم ملی با این برنامه ریزی راه به جایی نمی‌برد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: هیچ کس نیامد شفاف سازی کند و بگوید ایمیل‌های جعلی را چه کسی فرستاده، فقط خواستند مقصران اصلی را از این قضیه خارج کنند.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: تبریک ویژه به مجموعه نساجی و هوادارانش می‌گویم. این تیم بعد از 28 سال به لیگ برتر آمد و در سه چهار سال یک جام گرفت. واقعا زحمت کشیدند که این تیم به اینجا رسید. مردم قائمشهر ا این تیم زندگی می‌کنند. از مردم خوب سیرجان و رسانه‌هایش تشکر می‌کنم که امسال با ما همراه بودند و در شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند. همه در کنار هم بودیم تا با وجود ظلمی که به ما شد بلند شویم و کمر راست کنیم تا بتوانیم ادامه بدهیم.

 

می‌توانستیم نفرات بیشتری در تیم ملی داشته باشیم

 

وی افزود: ذوب آهن حدود 9 روز است بازی نکرده و ما 3 روز قبل بازی کردیم. این برنامه ریزی به آن ها و بیشتر به ما لطمه می زند. آن ها در شرایط مسابقه نبودند و ما هم خسته هستیم. فردا 13-12 نفر بیشتر نداریم. باید ببینیم وضعیت کی‌روش چه می شود. دو بازیکن هم به تیم ملی دادیم. شاید هر مربی بود این کار را نمی کرد اما ما برای اینکه جلوی پیشرفت بازیکن را نگیریم و آن ها با قابلیت هایی که دارند به تیم ملی کمک کنند، این اجازه را دادیم. هرچند می توانستیم نفرات بیشتری داشته باشیم ولی به نظر اسکوچیچ احترام می گذاریم.

 

قلعه‌نویی گفت: ذوب آهن تیمی دونده و سختکوش است. مربی بسیار خوب و فنی دارد. هرجا هم رفته قابلیت خودش را نشان داده، امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم. نتیجه و جایگاه جدول دست ما نیست. این ظلمی که به ما شد باعث شد الان اینجای جدول باشیم. می توانستیم خیلی بالاتر باشیم. 9گلی که به ما تحمیل شد را اگر بردارید از نظر دفاعی تیم دوم جدول هستیم. با همه مشکلات هم از نظر گلزنی تیم سوم جدول هستیم. با وجود ظلمی که شد بچه ها دو چندان تلاش کردند که برگردیم.

 

وی تصریح کرد: هیچ جای دنیا این اتفاق نمی افتد که کاری نکرده باشید اما این بلا را سرتان بیاورند. هیچ کس هم نیامد شفاف سازی کند و بگوید مقصر کیست و ایمیل ها را چه کسی فرستاده، فقط خواستند مقصران اصلی را از این قضیه خارج کنند. دیدند سیرجان و تیم مظلوم گل گهر بهترین گزینه است که این بلا را سرش بیاورند. خودشان هم می دانند که هیچ تقصیری نداشتیم ولی نمی دانم چرا این کار را کردند. این دنیا و آن دنیا دار مکافات است. بعضی اشتباهات شاید سهوی باشد و خدا بگذرد اما می گوید از حق الناس نمی گذرم. برای بعضی از ظلم ها هم در این دنیا و هم در آن دنیا باید جواب بدهید. هرکسی باعث و بانی شد، اگر جواب ندهد که آدم باید به خیلی از چیزها شک کند.

 

چرا نمی‌گویند ایمیل‌های جعلی را چه کسی داده؟

 

سرمربی گل گهر افزود: خواستند یک سری آدم ها را از بازی بیرون بیاورند و این اتفاق افتاد. می خواهم از مظلومیت تیمم، شهرم و بلاهایی که از چندسال پیش سر من آوردند و این هم ادامه همان است، بگویم. می خواهم برای مردم شفاف سازی کنم. نمی دانم چرا نمی گویند ایمیل های جعلی را چه کسی داده، این خیلی ساده است. اصلا بیایید بگویید قلعه نویی داده است! مگر می شود 6ماه گذشته نگویند چه کسی ایمیل ها را داده؟ شاید هر مربی دیگری بود حرف نمی زد.

 

قلعه‌نویی تصریح کرد: ما،خانواده هایمان و طرفدارانمان سختی های زیادی کشیدیم. اگر تیم های دیگر بودند این کارها را نمی کردند. ما کاری نکردیم. نامه زدیم. جواب استعلام آمده می توانید قرارداد ببندید. دیگر از این شفاف تر نداریم. آقایانی که چندسال است با ما این کارها را می کنید بترسید. دار مکافات را هم در این دنیا داریم و هم در آن دنیا.

 

سرمربی گل گهر با اشاره به بازی ذوب آهن عنوان کرد: امیدواریم فردا بازی خوبی برگزار شود. اشتباهات داوری که در این چندسال از من جام گرفت بماند. در تراکتور، سپاهان و... از من جام گرفتند. دوره بعد هم آن اتفاقات افتاد و بازیکنان نتوانستند بازی کنند که کاری به آن نداریم ولی همین چند هفته را می‌‌گویم. بازی با پیکان در 30 ثانیه دو پنالتی ما را نگرفتند. بازی با فولاد پنالتی ما را نگرفتند بازی با مس رفسنجان ... به نتیجه چه ربطی دارد؟ حقت را نمی‌دهند. در همین بازی آخر به گفته کارشناسان یک تک به تک را آفساید اشتباه گرفت و اخراج علیزاده هم اشتباه بود. ما الان 12 نفر هستیم چه کار باید کنیم؟

 

VAR‌بیاورید تا حرف و حدیث‌‌های امثال قلعه‌نویی دیگر نباشد

 

وی افزود: راهکاری بگویید که این مسائل و ذهنیت‌ها از بین برود، از همه آنهایی که خالصانه برای اجرای فوتبال زحمت کشیدند تشکر می‌کنم. فوتبال شرایط خاصی در ایران دارد و برگزاری آن خیلی سخت است. امیدوارم سال آینده که جام جهانی را هم داریم هم از نظر برنامه‌ریزی و هم امکانات برای تیم ملی، لیگ بهتری شود. آقایان این همه هزینه در مملکت می‌شود تعجب می‌کنم چرا کمک داور ویدیویی را نمی‌آورند تا اقلاً حرف و حدیث‌های آدم‌هایی مثل قلعه‌نویی دیگر نباشد. VAR را بیاورید تا حق به حق‌دار برسد. این همه در فوتبال هزینه می‌شود چرا این وسیله نمی‌آ‌ید؟ این جای سؤال برای خیلی‌ از مربیان است.

 

قلعه‌‌نویی تصریح کرد: مربیان مظلومی که حق‌شان خورده می‌‌شود حرف‌شان این است که VAR را بیاورید تا حرف و حدیثی نباشد. هر دفعه مصاحبه می‌کنند می‌گویند لیگ بعد، و اواخر لیگ هم که می‌شود هم دیگر نمی‌‌شود. بیاورید تا ذهنیت‌ها از بین برود، شفاف‌سازی شود و عدالت برقرار شود و ان‌شاءالله فوتبال خوب و زیبایی داشته باشیم. از همه حلالیت می‌طلبم اگر حرکتی کردیم و حرفی زدیم به خاطر منافع باشگاه بوده است. هر جا باشیم باشگاه را اولویت خودمان می‌دانیم.

 

سال بعد ترکش‌ها بیشتر می‌شود

 

سرمربی گل‌گهر در مورد اینکه دغدغه اصلی هواداران نقل و انتقالات است، گفت: تمام فکر و ذکرمان بازی فردا است ولی یقیناً وقتی لیگ تمام شود همه به استراحت می‌روند و کار ما تازه شروع می‌شود. دوشنبه کار ما شروع می‌شود. باید کارهای زیادی انجام بدهیم. برنامه‌ای می‌دهیم. لیست بازیکنانی که باید تمدید شوند را داده‌ایم. از دوشنبه باید برنامه بازیکنان جایگزین را هم به باشگاه بدهیم. باید در نقل و انتقالات و شروع تمرینات با برنامه‌تر باشیم. فکر می‌‌کنم ترکش‌ها سال آینده بیشتر شود چون سال گذشته حرفی زدم که نباید می‌زدم. گفتم سیرجان و گل‌گهر قرار است قطب فوتبال و ورزش شوند که از همانجا شروع شد. سال آینده این حرف را نمی‌زنم کار خودمان را انجام می‌دهیم ولی کرمان سه تیم لیگ برتری دارد و یک ابر پروژه اجرا می‌شود. از نظر فرهنگی، ورزشی و تفریحی یک مورد استثنا می‌شود.

 

قلعه‌نویی ادامه داد:‌اتفاقاً باید از این رفتارها استقبال کنند. امیدوارم به تیم‌های جنوبی توجه شود. خصوصاً تیم‌هایی که زیر پوشش وزارت نفت هستند،مظلومند. آنها با فوتبال زندگی می‌کنند و عاشق فوتبال هستند چرا نباید زیرساخت، بودجه لازم، هتل و فرودگاه داشته باشند. اینها نیاز فوتبال ما است که باید انجام شود تا رقابت خیلی خوبی به وجود بیاید. خیلی متأسفم فجرسپاسی سقوط کرد. یک تیم اخلاقی و ارزشی است. شهرخودرو هم با آن شرایط سخت سقوط کرد همه دوست داشتند این دو تیم در لیگ بمانند چون همه دوست دارند به زیارت امام رضا (ع) و شاهچراغ بروند. دعا می‌کنیم هرچه زودتر برگردند. 

 

وی تصریح کرد: خوشحالم مس کرمان و ملوان به لیگ برتر برگشتند. خاطرات خوبی از مس کرمان دارم. ملوان یک تیم ریشه‌ای است قوی سفید انزلی پرواز کرد جا دارد به پژمان نوری و مازیار زارع تبریک بگویم. آنجا هم تجربه‌ای داشتم و مردم‌شان با فوتبال زندگی می‌کنند. حیف است همه ایران با درصدهای بالا و پایین عاشق فوتبال هستند. ان‌شاءالله امکانات برای همه باشد.

 

بازیکنی که قلبش اینجا نیست، مصدوم می‌شود!

 

سرمربی گل‌گهر در خصوص اینکه دعوت سعید صادقی به تیم ملی چقدر در تمدید قراردادش تأثیر خواهد داشت، گفت: فکر نمی‌کنم ربطی داشته باشد. بازیکنان دیگری هم لیاقت دعوت شدن دارند. 3-4 بازیکن به غیر از این دو نفر داشتیم که می‌توانستند حداقل در لیست اولیه باشند. بازیکن باید با قلبش یکجا بازی کند. از مسی پرسیدند از این همه تمرین و مسابقه و ضربه خسته نشدی؟ گفت من عاشقم. در فوتبال باید نگاه عاشقی داشته باشید و در تیمی که هستید عاشقانه زحمت بکشید.

 

وی تصریح کرد: خوشحالیم سعید صادقی رکورد پاس گل را شکسته است بازیکن بسیار با کیفیتی است ولی اگر قلبش اینجا بود و ما هم دوست داریم بماند، بماند اما اگر بازیکنی فکرش جای دیگری ا ست نباید نگه داریم چون کیفیتش پایین می‌آید و مصدوم می‌شود. وقتی قلبت اینجا نباشد و فکرت جای دیگری باشد هم کارایی را از دست می‌دهی و هم به مشکل می‌خوری، تلاش می‌کنیم اکثر بازیکنان را حفظ کنیم ولی بالاخره بازیکن رؤیاهایی دارد که دوست دارد به آنها برسد. امیدواریم هرجا هست موفق باشد.

 

تیم ملی با این برنامه ریزی راه به جایی نمی‌برد

 

قلعه‌نویی در خصوص شرایط تیم ملی و لغو بازی با اروگوئه اظهار داشت: می‌دانم اسکوچیچ چه می‌کشد. من این شرایط را با فضاهای بدتری تجربه کردم. جریان مملکت جریان خاصی است و در زمان من دو گروه سیاسی به جان هم افتادند و فوتبال تعلیق شد. کمیته انتقالی آمد و داستان‌های زیادی بود. از مسئولین خواهش می‌کنم بیشتر به فکر تیم ملی باشند. با این برنامه‌ریزیی‌ها راه به جایی نمی بریم، به جز شرمندگی چیزی نمی‌ماند. فکری اساسی کنند.کشوری نیستیم که نتوانیم برنامه‌ریزی کنیم و مشکلات مالی داشته باشیم. تیم ملی می‌خواهد به بالاترین تورنمنت جهانی فوتبال برود. اینطور خوب نیست. باید از قبل فکر کنیم.

 

وی افزود: روزهایی که تیم ملی بودم همین میرشاد ماجدی را مدیر اجرایی تیم ملی کردم که چقدر هم علیه من انتقاد شد. همان موقع به ماجدی گفتم فیفادی‌ها را رزرو کن بعد هم ما از تیم ملی رفتیم اما فیفادی‌ها را رزرو کردیم نامه زدیم که به دنبال تیم‌های سطح بالا بروید اگر می‌خواهید پیشرفت کنید. باید آینده‌نگر باشیم و روزمرگی نداشته باشیم. برای فوتبال‌مان حداقل چشم‌انداز 10 ساله داشته باشیم. واقعاً فاجعه است که استقلال و پرسپولیس به آسیا نمی‌روند. فاجعه است که مجوز حرفه‌ای نمی‌گیریم. ان‌شاءالله این نگرش‌ها و نگاه‌ها عوض شود. با مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی که مردم دارند تنها دلخوشی‌شان فوتبال است. این را حداقل از آنها نگیریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------