احسان قاضی زاده هاشمی:حرف های پولادگر جنبه طنز دارد/وزرات ورزش باید بودجه سالیانه کشتی را پرداخت کند



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱، گفت: بودجه ای که مجلس برای فدراسیون کشتی درنظر گرفته متفاوت از بودجه سالیانه ی آن است.

 به گزارش خبرآنلاین، دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم خراسان رضوی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در کلاس آموزش مربیان کشتی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان که با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد، گفت: مجلس بر اساس نیازهای کشتی بودجه ای متفاوت برای این رشته در نظر گرفته تا فدراسیون بتواند بخشی از نیازهای خود را تأمین کند.

 

قاضی‌زاده هاشمی افزود: ینکه اظهار شود که چون از مجلس اعتبار گرفتید، من بودجه نمی‌دهم، جنبه طنز دارد. ما همچنین به سایر فدراسیون‌ها گفتیم اگر امسال شاخص‌ها را بالا ببرید، خوب کار کنید و نتایج آسیایی و جهانی بگیرید، ما سال آینده هم این مبالغ را می‌پردازیم. ما به خیلی از فدراسیون‌ها حق می‌دهیم و این قول را هم می‌دهیم که این بودجه را سال آینده قوی‌تر ببینیم.

 

وی ادامه داد: این بودجه جدا از بودجه ی سالیانه ی فدراسیون کشتی است و وزارت ورزش موظف است سهم کشتی را از بودجه ی سالیانه پرداخت کند.

 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه خاطرنشان کرد: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت در این مورد باید قبلا از طرف وزیر ورزش و جوانان توجیه می شد و ما بر پرداخت بودجه سالیانه ی ورزش ملی کشور که افتخارات زیادی را تاکنون بدست آورده تأکید داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------