برگزاری تمرینات تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آرارات | شاید مجیدی از جذب مهاجم خارجی منصرف شود!



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
تمرینات تیم فوتبال استقلال از فردا در ورزشگاه آرارات انجام می شود.

به گزارش  مهر، تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران با هماهنگی هایی که به عمل آمد از فردا دوشنبه ۲۶ مهرماه در ورزشگاه آرارات تهران برگزار خواهد شد.

 

قرار است زمین چمن کمپ استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب هم در دو هفته آینده مورد ترمیم قرار بگیرد تا همزمان آبی ها بتوانند از دو زمین باشگاه آرارات و کمپ انقلاب استفاده کنند.

 

مسئولان باشگاه استقلال از هواداران این تیم خواستند که به دلیل شرایط ویژه باشگاه آرارات، تمرینات آبی پوشان پشت درهای بسته انجام خواهد گرفت و به طور حتم پس از آماده شدن کمپ زنده یاد ناصر حجازی برای تمرینات آبی پوشان، هواداران می توانند در کمپ زنده یاد حجازی حضور پیدا کرده و تیم خود را حمایت کنند.

 

 

اعلام وضعیت هافبک مصدوم استقلال تا دوشنبه /شاید مجیدی از جذب مهاجم خارجی منصرف شود!

وضعیت هافبک مصدوم استقلال برای دیدار با هوادار فردا مشخص می‌شود.

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش ورزش سه، مهدی مهدی‌پور هافبک استقلال که در جریان آخرین دیدار دوستانه تیمش مقابل تیم ملی دانشجویان دچار مصدومیت شده بود، وضعیت نامشخصی برای مسابقه با هوادار تهران دارد.

 

در بررسی های اولیه مشخص شد که مصدومیت مهدی‌پور از ناحیه همسترینگ است و او به همین خاطر روند درمانی اش را آغاز کرد. مصدومیت کشیدگی همسترینگ معمولا نیاز به بیش از ۱۰ روز استراحت دارد اما مهدی پور امیدوار است با طی کردن دوران نقاهت بتواند مقابل هوادار بازی کند.

 

بر این اساس قرار است در تمرین فردای استقلال از این بازیکن تست گرفته شود تا وضعیتش مشخص شود. با اینکه بعید به نظر می‌رسد مهدی پور به بازی روز چهارشنبه آبی ها در لیگ برتر مقابل هوادار برسد اما کادر پزشکی نهایت تلاش خود را برای رساندن او به این مسابقه خواهد کرد.

 

گفتنی است؛ دیدار استقلال و هوادار ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

شاید مجیدی از جذب مهاجم خارجی منصرف شود

 فرهاد مجیدی چندی قبل در یک مصاحبه رسمی اعلام کرد ۳ بازیکن خارجی را مد نظر دارد و این نفرات تا قبل از شروع لیگ برتر به ایران سفر خواهند کرد.

 

این در حالی است که در فاصله سه روز تا شروع مسابقات استقلال در لیگ برتر تنها کوین یامگا مدافع- وینگر فرانسوی به ایران آمده و قراردادش را امضا کرده است. در این خصوص گمانه زنی های زیادی درباره دو بازیکن خارجی دیگر انجام شد اما تا این لحظه مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

 

در این باره گفته می‌شود بازیکنانی که مجیدی زیر نظر داشت یا کیفیت قبلی خود را نداشتند یا اینکه از نظر مالی پیشنهادهای بالایی داده بودند. از طرف دیگر در صورت جذب ۳ بازیکن خارجی دو بازیکن باید از لیست تیم کنار گذاشته می‌شدند.

 

در حال حاضر اصلی ترین نیاز مجیدی به جذب مهاجم خارجی بود اما احتمال دارد این مساله منتفی شود. سرمربی استقلال قصد دارد با توجه به اینکه نقل و انتقالات لیگ برتر تا اواسط آبانماه ادامه دارد، در بازی های اولیه لیگ برتر شرایط مهاجمان خود را ببیند و در صورتی که احساس نیاز به مهاجم خارجی کرد، از باشگاه بخواهد یک بازیکن را جذب کند.

 

در این شرایط به نظر می‌رسد استقلالی ها فقط با یامگا و یک بازیکن خارجی لیگ را شروع کنند و شاید در ادامه یک یا دو بازیکن خارجی دیگر به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شوند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------