سرپرست استقلال: باید ۸ امتیاز از گل گهر کسر شود و ۲ امتیاز به استقلال برسد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران بار دیگر نسبت به حضور مهاجم گابنی در گل گهر سیرجان اعتراض کرد و خواستار رسیدگی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال تهران، بیژن طاهری درباره درخواست این باشگاه از فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده دیدار با گل گهر سیرجان گفت: درخواست ما از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این است که هر چه سریع‌تر به پرونده مهاجم گابنی رسیدگی کنند. اتهام مطرح شده، استفاده از بازیکن غیرمجاز است و این یعنی کسر هشت امتیاز از تیم گل‌گهر و اضافه شدن دو امتیاز به تیم استقلال. در لیگ‌های معتبر فورا نسبت به این مدل از اتهام‌ها ورود می‌کنند و سرنوشت یک لیگ را با حکم‌شان تغییر می‌دهند.

 

طاهری درباره روند رسیدگی به این پرونده تاکید کرد: این شکایتی نیست که دو ماه، سه ماه یا شش ماه دیگر درباره‌اش حکم بدهند. این جور شکایات که اثر مستقیم روی نتایج و جدول لیگ دارد، باید فورا رسیدگی شود. ما از اعضای محترم کمیته انضباطی درخواست می‌کنیم که به احترام افکار عمومی و سرنوشت تیم‌ها هر چه زودتر درباره این پرونده حکم نهایی را صادر کنند. تا جایی که بنده اطلاع موثق دارم علاوه بر استقلال، دو تیم دیگر هم علیه مهاجم گابنی تیم گل‌گهر شکایت کردند.

 

او درباره اشتباهات احتمالی درباره ثبت قرارداد این مهاجم از سوی باشگاه گل گهر سیرجان تصریح کرد: مگر می‌شود برای جذب بازیکن خارجی یک جستجوی ساده اینترنتی انجام نشود و فقط به نامه یک فدراسیون استناد شود؟ در عصر ارتباطات و اینترنت این موضوع دارای ابهام است. واقعا می‌شود باور کرد که بخش‌های مسئول در حد یک تحقیق اینترنتی درباره این بازیکن انجام نداده باشند!؟

 

طاهری افزود: اگر به نامه فدراسیون گابن استناد کردید، چرا قبل از مسابقه گل‌گهر با استقلال، زمانی که برنامه فوتبال برتر و سایر رسانه‌ها به طور کامل به این موضوع پرداخت، تحقیق نکردید تا جلوی حضور این بازیکن برای بازی هفته ششم گرفته شود؟ در حال حاضر هم عده‌ای دنبال این هستند که با افزایش تعداد بازی‌های انجام شده توسط مهاجم گابنی شانس سه بر صفر شدن نتایج را کاهش بدهند.

 

سرپرست استقلال در پایان یاد آور شد: از نگاه تیم حقوقی باشگاه استقلال و وکلا و مشاوران حقوقی در پرونده مهاجم گابنی جایی برای تردید وجود ندارد که از بازیکن غیرمجاز استفاده شد و باید نتیجه سه بر صفر به سود استقلال اعلام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------