واکنش مربی اسپانیایی به جانشینی کی‌روش/ همه چیز در آینده مشخص می‌شود!



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی تراکتور نسبت به احتمال وضعیت حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل هوادار، شرکت کرد و گفت: از نتیجه به دست آمده خوشحال هستم. مقابل حریف قدرتمندی در این زمین بازی کردیم. آن طور که می‌خواستم نتوانستیم بازی کنیم. یکسری اشتباهات داشتیم و آرامش کافی را نداشتیم؛ ولی بخاطر این برد ارزشمند خوشحال هستم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با قضاوت داور بازی، گفت: راجع به داوری نظری ندارم. می‌خواهم در خصوص تیم خوب هوادار صحبت کنم. آن‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و کار را برای ما سخت کرده بودند.

 

خمز در خصوص مصدومیت میلاد کُر، گفت: به نظرم موضوع جدی نیست و حال این بازیکن خوب است. شاید با ما به تبریز برگردد و یا اینکه یک شب در بیمارستان بستری باشد.

 

وی در خصوص شایعات مطرح شده در رابطه با حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران، گفت: در خصوص موضوعی که بستگی به من ندارد، حرفی ندارم. کارم را در تراکتور انجام می‌دهم و همه چیز در آینده مشخص می‌شود.

 

سرمربی تراکتور در ادامه به نتایج تیمش اشاره کرد و گفت: ما اجباری برای حضور در بین سه تیم اول نداریم و نمی‌خواهیم بار اضافی روی دوش تیم قرار دهیم. ما تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم تمامی امتیازات را کسب کنیم. تیم‌هایی هستند که بیشتر هزینه کرده‌اند و فشار حضور در بین سه تیم اول روی دوش آنان وجود دارد. شاید دو ماه قبل کسی فکر نمی‌کرد که تراکتور خوب کار کرده و در قواره تیم مدعی ظاهر شود.

 

خمز با تاکید بر اینکه کیفیت چمن ورزشگاه‌ها باید خیلی بهتر شود، گفت: زمین‌های باکیفیت باعث جذابیت و تماشاگرپسند شدن بازی‌ها می‌شود. چمن در ورزشگاه‌های اروپا کوتاه بوده و قبل از آغاز بازی، زمین را آب می‌دهند تا توپ با سرعت بیشتری به گردش بیاید و بازی‌ها جذاب‌تر شوند. می‌توان با بهبود کیفیت چمن و نگهداری مناسب از آن، به‌ بهتر شدن فوتبال ایران کمک کرد.

 

وی در خصوص ارزیابی‌اش از فوتبال ایران، گفت: ایران لیگ برتر بسیار سختی دارد و تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند. با تغییر برخی پارامترها همچون چمن و توپ بازی‌ها، می‌توان کیفیت لیگ را افزایش داد. اینجا اختلافات زیادی با سطح اول فوتبال دنیا دارد؛ البته بازیکنان خوبی در ایران حضور دارند و باید روی فوتبال پایه نیز تمرکز کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------