واکنش ذوالفقارنسب به حضور پرحاشیه در یک برنامه تلویزیونی و یک اشتباه جنجالی



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد اشتباه جنجالی‌اش در خصوص لیگ قهرمانان آسیا و حضور در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با تسنیم درباره اینکه صبح امروز (دوشنبه) در برنامه‌ای تلویزیونی از بازگشت صددرصدی پرسپولیس و استقلال به لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بود اما این اتفاق رخ نداد و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا نیز انجام شد، اظهار داشت: شب گذشته شنیدم که سه تیم ایرانی بخشیده شده‌اند و در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند، اما ظاهراً این موضوع درست نبود. براساس شنیده‌هایم گفتم به احتمال 99 یا صددرصد پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان شرکت خواهند کرد، اما نمی‌دانم کسی که این حرف را زده بود از چه منبعی آن را گرفته بود و متأسفانه اشتباه بود.

 

وی درباره حضورش در شبکه شما و کارشناسی دیدار مس کرمان و فولاد که همزمان با دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن بود و با انتقادها و حاشیه‌های زیادی همراه شده بود، عنوان کرد: این موضوع چه ایرادی دارد؟ قرار نبود با پرسپولیس به اصفهان بروم. از من درخواست کردند تا در تلویزیون حاضر شوم. حضورم در این برنامه چه ایرادی دارد؟ بازی پرسپولیس را هم از تلویزیون دیدم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------