برگزاری دیدار استقلال و هوادار بعد از اردوی تیم ملی/ حضور تماشاگران در دیدار ایران و عراق قطعی نیست



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در حال صحبت با سازمان لیگ هستیم تا زمان دیدار تیم‌های استقلال و هوادار به خاطر اردوی تیم ملی تغییر کند.

به گزارش فارس، حسن کامرانی‌فر در خصوص اینکه دیدار استقلال و هوادار به روز چهارشنبه موکول شده و حتی این موضوع اعتراض سرمربی تیم ملی را در پی داشته است گفت: با توجه به نظر آقای اسکوچیچ با سازمان لیگ صحبت کردیم که بتوانیم تاریخ مسابقه را تغییر بدهیم تا سرمربی تیم ملی بازیکنان مورد نیازشان را از تمام باشگاه‌ها  دعوت کنند. قطعا از هر دو باشگاه بازیکنانی داریم که در تیم ملی حضور دارند. 

 

وی افزود: تاریخ این بازی اعلام شده و از هر دو باشگاه نفراتی در اردو حضور دارند ولی ان شاالله بتوانیم تاریخ این مسابقه را تغییر بدهیم تا سرمربی تیم ملی بتواند از نفرات مد نظر خود در اردوی تیم ملی استفاده کند.

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال  که با شبکه خبر صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که با این شرایط بازی های استقلال مقابل پیکان و هوادار بعد از اردوی تیم ملی برگزار می‌شود یا خیر گفت: با توجه با توجه به اردوی تیم ملی باید این اتفاق بیفتد و در حال صحبت با سازمان لیگ هستیم تا زمان این مسابقات را تغییر بدهیم چون نظر سرمربی تیم ملی مهم است.

 

حضور تماشاگران در دیدار ایران و عراق قطعی نیست!

در شرایطی که عنوان شده دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق با حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما دبیر کل فدراسیون فوتبال معتقد است هنوز چیزی قطعی نیست.

 

حسن کامرانی‌فر در این خصوص گفت:صحبت‌های اولیه انجام شده و در جلسات زیادی که داشتیم قرار بر این شد تماشاگران بتوانند وارد استادیوم شوند اما هنوز مجوز کتبی به فدراسیون ارسال نشده است. 

 

وی افزود:چون کرونا کمی دوباره در حال زیاد شدن است منتظر نظر نهایی وزارت بهداشت هستیم ولی تا امروز مجوزی به ما نرسیده است. ما آمادگی داریم بازی با حضور تماشاگران آقا و خانم برگزار شود اما اینکه تعداد حضور تماشاگران چقدر است مشخص نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------