فینالیست جام حذفی با مساوی صعود می کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم داماش گیلان با کسب یک امتیاز از دو بازی باقی مانده خود این شانس را خواهد داشت با حضور در مرحله پلی آف برای صعود به لیگ یک تلاش کند.

به گزارش ورزش سه، در گروه الف رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور تیم خوشه طلایی با 51 امتیاز قهرمان شد و در حال حاضر تیم داماش گیلان که به دیدار پایانی جام حذفی راه پیدا کرده با 44 امتیاز تیم دوم است. این تیم 5 امتیاز از تیم سوم پیش است اما دو بازی آتی داماش با تیم های سخت گروه است و اگر یک امتیاز از دو بازی باقی مانده نگیرد ممکن است شانس صعود به مرحله پلی آف را از دست بدهد.

 

داماش گیلان در بازی بعدی میزبان خوشه طلایی ساوه صدرنشین بازی ها است و در بازی آخر هم به خانه تیم سوم جدول یعنی فولاد نوین اهواز می رود. اگر خوشه طلایی موفق به شکست داماش شود فولاد نوین می تواند با عبور از سد شهرداری بم در هفته بعدی به حضور در رده دوم جدول و صعود به مرحله پلی آف امیدوار شود و این شرایط وقتی به وجود  می آید که فولاد نوین در هفته پایانی هم از سد داماش گیلان عبور کند.

 

گفتنی است در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 26 تیم حضور دارند که در دو گروه 13 تیمی با هم رقابت می کنند. تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم لیگ یکی می شوند که تا به این جای کار صعود تیم خوشه طلایی قطعی شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------