توئیت یکی از مسئولان الاهلی؛ برانکو عید فطر با الاهلی به توافق رسید/امضای قرارداد تا ساعاتی دیگر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یکی از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان در توئیتی تایید کرد که برانکو روز عید فطر با الاهلی به توافق رسید و قرار بوده تا روز فسخ قراردادبا پرسپولیس این خبر فاش نشود.

به گزارش فارس، ولید سعید، از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان دقایقی پیش اعلام کرد، برانکو ایوانکوویچ فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود.

 

این عضو باشگاه الاهلی عنوان کرد: برانکو روز بعد از عید فطر با باشگاه الاهلی به توافق رسیده بود و از امیر بن منصور، رئیس باشگاه خواسته بود تا روز فسخ قراردادش با پرسپولیس، این خبر به صورت رسمی اعلام نشود. 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

همچنین تصویری که به ادعای رسانه الریاضیه عربستان حضور برانکو ایوانکوویچ در کمپ تمرینی الاهلی عربستان در اتریش است؛ این رسانه ادعا کرده برانکو با قراردادی ۲ ساله هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رسانه‌های عربستان: برانکو دو ساله به الاهلی پیوست/امضای قرارداد تا ساعاتی دیگر

رسانه‌های عربستانی ریاضیه و ارم اسپورت اعلام کردند که برانکو ایوانکوویچ با قراردادی دو ساله به الاهلی عربستان پیوسته است.

 

به گزارش فارس، رسانه‌های ریاضیه و ارم اسپورت امضای قرارداد 2 ساله برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان را تایید کردند.

 

این اخبار در شرایطی است که برانکو ایوانکوویچ هنوز با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نداشته است و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

 

بنا بر اعلا ارم نیوز و به نقل از مقامات نزدیک به باشگاه الاهلی عربستان، برانکو دو ساله با این باشگاه عربستانی به توافق رسیده است. بر این اساس وی در کمپ اتریش هم حاضر شده تا بازدیدی از محل اردوی پیش فصل الاهلی عربستان نیز داشته باشد که تصویری از آن هم منتشر شده است.

 

بنا بر اعلام این سایت تا ساعاتی دیگر قرارداد برانکو رسما امضا می‌شود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------