واکنش سرپرست و مدیرعامل استقلال و پرسپولیس به احتمال لغو میزبانی آسیا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال می گوید ایران امن ترین کشور منطقه است.

به گزارش ورزش سه، اسماعیل خلیل زاده در مورد درخواست باشگاه الکویت برای بازی با استقلال در کشور ثالث به سایت باشگاه استقلال گفت:  ایران امن‌ترین کشور منطقه است و با تبلیغات دروغین کشورهای عربی این واقعیت انکار نمی‌شود. این‌ها بازی‌های سیاسی است که کشورهای عربی راه انداخته‌اند وگرنه امنیت کامل در ایران برقرار است و ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهیم اسیر این جوسازی‌ها نشود و با اینگونه اظهارات برخورد کند.

   

او ادامه داد: نمی‌شود که بگویند برای بقیه ورزش‌ها امنیت وجود دارد ولی در فوتبال امنیت نیست. ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و انتظار داریم بقیه باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند نیز به این موضوع ورود کنند و همه باهم اجازه ندهیم با سیاسی کردن فوتبال حق باشگاه‌های ایرانی ضایع شود.

   

سرپرست استقلال در پایان گفت: با امنیت کامل لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کنیم و تضمین می‌دهیم رقبای ما با آرامش کامل در ایران حاضر شوند و با آرامش از ایران بروند و یک خاطره خوب از امنیت ایران در ذهن آن‌ها نقش ببندد.

  

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به احتمال لغو میزبانی آسیا

محمدحسن انصاریفرد نسبت به شایعه لغو میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد و مدعی شد با توجه به امنیت فعلی، آنها باید از این امتیاز سود ببرند.

 از ساعاتی پیش شایعه عجیبی درباره میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا شکل گرفته و این موضوع با واکنش مسوولان فوتبال ایران همراه شده است. محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل پرسپولیس با واکنش نسبت به این موضوع اعلام کرده: ایران امن‌ترین کشور در خاورمیانه و غرب اسیا است و اجازه نمی‌دهیم به میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا خدشه وارد شود.

  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: ایران تاکنون با امنیت کامل از تیم‌های دیگر در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی کرده و برگزاری باشکوه فینال لیگ قهرمانان آسیا که با همکاری همه مسئولان انجام شد و تحسین ای اف سی در مراسم اخیر قرعه کشی لیگ قهرمانان را بهمراه داشت  شاهدی بر این مدعاست. به هیچ وجه نه کوتاه خواهیم آمد و نه اجازه می‌دهیم که به میزبانی تیم‌های ایرانی خدشه وارد کنند.

   

او ادامه داد: نمی‌دانم که این جوسازی برخی در کویت تا چه حد صحت دارد ولی اگر صحت داشته باشد و ما کوتاه بیاییم و آنها بگویند در ایران بازی نمی‌کنیم اشتباه بزرگی است. یک روز مقابل عربستانی‌ها کوتاه آمدیم و الان هم اگر در قبال بازی استقلال کوتاه بیاییم، فردا این موضوع گریبان پرسپولیس و تیم‌های دیگر را هم می‌گیرد. باید جلوی این موضوع بایستیم و اجازه ندهیم که کشورهای دیگر از طریق فوتبال و به بهانه‌های واهی امنیت کشور را زیر سوال ببرند. در خاورمیانه و غرب اسیا هیچ جا امن‌تر از ایران نیست. وزیر ورزش هم تضامین لازم را به AFC اعلام کرده و ما هم در باشگاه پرسپولیس پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ایم. قویا باید جلوی این مسائل ایستاد.

  

وی با اشاره به حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان گفت: پرسپولیس در همان سالی که به فینال آسیا رفت متاسفانه بازی‌های زیادی را در کشور ثالث انجام داد. بازیکنان تیم خسته شدند و چند بازی در مراحل حذفی در کشورهای دیگر انجام شد و تیم از حمایت هواداران خود محروم شد. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و امنیت کامل در ایران برقرار است و باید جلوی شیطنت ها ایستادگی کرد و هشیار بود  

 

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: این حق تیمهای ایرانی است که از حضور تماشاگرانشان بهره ببرند. این راهی است برای تضعیف فوتبال ایران و جریانات سیاسی در آن دخیل است ‌اما فکر می‌کنم بهتر است AFC به سابقه خوب ایران در برگزاری بازی‌های بین‌المللی نگاه کند و در برابر هرگونه جوسازی و ادعاها و درخواست های غیرواقعی بایستد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------