آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

الهامی: تراکتور را دژاگه، حاج صفی و شجاعی ارنج نمی‌کنند/ جلالی: تساوی مقابل تراکتور تاسف بار بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

الهامی: تراکتور را دژاگه، حاج صفی و شجاعی ارنج نمی‌کنند/یک امتیاز هم راضی‌کننده است

 

ساکت الهامی پس از کسب تساوی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: بازی خیلی خوب و با کیفیتی بود، به غیر از دقایق ابتدایی که دو تیم آمادگی این بازی سخت را نداشتند. هرچه به انتهای نزدیک شدیم باکیفیت تر شد.

 

الهامی ادامه داد: حیف سیرجان است که کیفیت زمینش اینظور باشد فکر می‌کنم بیشترین ضربه را از این زمین خود گل‌گهر می‌خورد کیفیت زمین اجازه نمی‌داد که باکیفیت بهتری بازی کنیم. با این حال رفته رفته بازی را در اختیار گرفتیم گل‌گهر هم سعی داشت با ضربات مستقیم و ضربات ایستگاهی و شروع مجدد ما را تحت فشار بگذارد.  در زمانی که فکرش را نمی‌کردیم گل خوردیم. در زمانی که تیم برتر زمین بودیم این اتفاق افتاد اما خوشحالم زمانی که 10 نفره شدیم با بازی برگشتیم. با این حال یک امتیاز هم برای ما راضی‌کننده بود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسعود شجاعی به خاطر فحاشی از زمین اخراج شد، عنوان کرد: نه، فحاشی نبود با خودش هم صحبت کردم گفت توهین نبود هرچه از او سؤال کردیم حرفی نزد.

 

الهامی در مورد اینکه گفته می‌شود حاج صفی، دژاگه و شجاعی تیم تراکتور را ارنج می‌کنند، گفت: من اول فصل بود به ماشین‌سازی رفتم و دوباره برگشتم اصلاً چنین چیزی نیست. اگر اینطور باشد باید تیم ملی را هم برای ارنج کردن به این سه نفر بدهیم. حاج صفی، دژاگه و شجاعی آنقدر جلنتمن و با شخصیت هستند که فکر نمی‌کنم حالا حالاها فوتبال ما آدم‌هایی با این شخصیت را پیدا کند.

 

سرمربی تراکتور در مورد داوری این مسابقه اظهار داشت: من از گروه داوری تشکر می‌‌کنم حیدری داوری خوبی را انجام داد اما در آن بحث آخر بازی نمی‌توانم قبول کنم که تصمیم داور درست بود اما به گروه داوری خسته‌نباشید می‌گویم.

 

وی خطاب به خبرنگاران کرمانی و سیرجانی در ادامه افزود: امیدوارم در استان کرمان تیم مس صعود کند و گل‌گهر هم در لیگ برتر بماند و امیدوارم شما هم کمی حرفه‌ای‌تر سؤال کنید. من از کنفرانس دیروز گله‌مند هستم این استان قاسم سلیمانی‌ها دارد و نباید این سؤالات چرت و پرت را بپرسید. حیف شما است. فوتبال کرمان و سیرجان با این پتانسیلی که دارد باید جایگاه خیلی بالاتری داشته باشد.

  

جلالی: تساوی مقابل تراکتور تاسف بار بود/از دروازه‌بان تیم گله دارم

مجید جلالی پس از توقف خانگی مقابل تراکتور اظهارداشت: واقعا باید تاسف و افسوس خورد. وقتی نمی‌توانیم از گلمان محافظت کنیم، این خیلی ناراحت کننده است.

 

جلالی افزود: ما با تیم بزرگی بازی کردم و تراکتور تیم شایسته‌ای بود اما وقتی نتوانستیم از گل‌مان محافظت کنیم واقعاً ناراحت هستیم با این حال از بچه‌های تیم راضی هستم و امیدوارم در این مسیر از گل‌هایی که می‌زنیم به خوبی محافظت کنیم تا بتوانیم موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

 

سرمربی گل‌گهر در مورد اینکه پس از 10 نفره شدن تراکتور چرا از گل زده محافظت نشد، عنوان کرد:‌ ما وقتی گل را به ثمر رساندیم فکر گل بعدی را هم کرده بودیم و به بازیکنان توضیح داده بودم که چکار کنیم. تیم ما امروز خیلی زحمت کشید. در بازی قبلی هم دیدید که روی یک اوت دستی گل خوردیم.

 

وی در خصوص اینکه امروز 6 هزار نفر در ورزشگاه امام علی سیرجان حاضر بودند و این اتفاقی بی‌سابقه در این شهر بوده گفت: اولاً که من از آنها خیلی تشکر می‌کنم، حضور خیلی خوبی داشتند و واقعاً حمایت کردند اما کسی نمی‌تواند بگوید بچه‌های تیم کم گذاشتند آنها با تمام وجودشان بازی کردند شاید قسمت نبود. من می‌توانم به هواداران‌مان بگویم ما سعی می‌کنیم در باز‌های باقیمانده با تمام  وجودمان کار کنیم.

 

جلالی در مورد اینکه آیا بهتر نیست در بازی‌های بعدی با 4 دفاع به جای 3 دفاع بازی کنند، تصریح کرد: دیروز هم گفتم کاری که ما انجام می‌دهیم براساس احساس نیست بازی تراکتور را بارها می‌بینیم تجزیه و تحلیل می‌کنیم و براساس آن استراتژی می‌چنیم ما استراتژی قوی داشتیم مخصوصاً برای نیمه دوم اما بازی در دقایقی حتی بی‌ثبات شد و آنها روی ما فشار آوردند اما در ادامه آنچه را طراحی کرده بودیم پیاده کردیم حق‌مان بود این بازی را ببریم. من ناراحتم که با یک شوت دروازه ما باز شد. شما ببینید از کجا شوت زد.

 

وی افزود: از فراهانی گله دارم یک گلر باید در این لحظات تیم را نجات بدهد.  ما همه راه ها را بسته بودیم اینکه در بازی نفت آبادان با 3 دفاع بازی کنیم یا 4 دفاع باید از فردا بازی‌های نفت آبادان را ببینیم و براساس آن تصمیم‌گیری کنیم.

 

سرمربی گل‌گهر در مورد حضور امین پورعلی در زمین گفت: او حضور خوبی داشت اما در ترکیب اصلی می‌توانست جای چه کسی را بگیرد؟ محمودآبادی هم خوب بازی می‌کند ما هر بازیکنی را که در ترکیب می‌گذاریم براساس محاسبه است  در طول تمرینات نفرات را دائماً جابه‌جا می‌کنیم.

 

جلالی در خصوص داوری مسابقه اظهار داشت: داوری بازی خوب بود.

 

وی در مورد تعویض بهنام برزای گفت: او مصدوم نشد تعویض او در امتداد استراتژی بود که داشتیم. 

 

رادولوویچ: مهدی خلیل از بهترین دروازه‌بانان آسیاست/ روی حریف مسلط بودیم

میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن جمعه شب در نشست خبری بعد از پیروزی تیشم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی سخت و برد مهمی برای ما بود. می‌دانم که نفت یکی از تیم‌ها خوب لیگ است و نتایج خوبی هم تا اینجا گرفته‌اند. از شرایط تیمم در این بازی خیلی راضی بودم. در ۸۰ دقیقه از بازی مسلط بودیم. کرنرهای خیلی زیادی زدیم و موقعیت‌های خیلی بیش‌تری نسبت به حریف داشتیم. یک پنالتی را هم از دست دادیم که اگر آن را گل می‌کردیم گره بازی زودتر باز می‌شد و نتیجه بهتری می‌گرفتم. از نتیجه راضی هستم و به طرفدارانمان تبریک می‌گویم و این نوید را می‌دهم که بعد از این دو هفته تعطیلات در لیگ می‌توانند انتظار بالاتری از ذوب‌آهن داشته باشند. تیم ما در بازی اول ۴۰ دقیقه خوب بود. در بازی دوم برابر تراکتور ۷۰ دقیقه خوب بودیم و امروز در بیش‌تر بازی روی حریف مسلط بودیم.

 

او درباره مهدی خلیل، دروازه‌بان تیمش هم بیان کرد: من قبلا با این دروازه‌بان کار کردم. او یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا است و خواهد بود. این برد را هم مدیون زحمات همه بازیکنان هستیم.

 

رادولوویچ درباره شکننده بودن پیروزی‌های تیمش هم توضیح داد: ذوب‌آهن در نیم فصل اول چند گل زده بود؟ ما در سه بازی سه گل زدیم و تلاش هم می‌کنیم. این نکته را نباید فراموش کنیم که مهاجم جدید ما فقط ۱۰ روز است که به تیم اضافه شده و همینطور وفا هخامنش به تازگی به این‌جا آمده است. هماهنگی آن‌ها زمان می‌برد. نکته حائز اهمیت برای ما این است که تیم را به یک ثبات برسانیم. در این بازی هم تیم ما موقعیت‌های خیلی بیش‌تری داشت و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری هم بزنیم.

 

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: با حفظ توپ تواسنتیم روی حریف مسلط شویم. کاملا عادی است که در یک بازی مهم مثل امروز بازیکنان نتوانند عملکرد واقعی‌شان را به نمایش بگذارند. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. البته بازی‌های سختی در پیش داریم و بعد از آن بازی‌ها کمی آسان‌تر می‌شود. تمرکز ما روی این است که بازی به بازی بهتر شویم. با این حال باید توجه داشته باشیم که در بازی با تراکتور هم مستحق یک امتیاز بودیم اما این اتفاق رخ نداد.

 

او در پاسخ به این پرسش که آیا توانسته است در ذوب‌آهن یک دیسپلین ایجاد کند یا خیر؟ گفت: بازیکنان چیزهایی که در تمرین از آن‌ها خواستیم را به نمایش می‌گذارند اما هنوز کامل نیستند. آن‌ها سعی می‌کنند که خواسته‌های ما را در زمین پیاده کنند اما هنوز این امر کاملا تحقق پیدا نکرده است. تیم من شایسته حمایت و طرفداران بیش‌تر است. تیم و بازیکنان ما شایسته این هستند که طرفداران بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند، خصوصا در بازی‌های مهمی مثل بازی امروز.

 

با جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت نفت، مهدی سراج هدایت این تیم را در این بازی برعهده داشت اما او هم در بازی توسط داور اخراج شد و به همین دلیل از صنعت نفت کسی در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد.

 

ویسی:‌ اگر می‌باختیم ظالمانه بود/ ۱۵ مربی می‌خواستند به پیکان بیایند

 عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان عصر جمعه در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد:‌ قبل از هر چیز به آقای فرکی به خاطر تیم خیلی خوبش تبریک می‌گویم.  تیمی که این‌گونه بازی می‌کند جایگاهش اینجای جدول نیست. خیلی خوب در تمام نقاط بازی کردیم ولی بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. بازیکنان ما آن‌قدر توان داشتند که نتیجه را جبران کنند. تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. ماشین‌سازی تیم خوبی است ولی ما بهتر عمل کردیم. اگر بازی را می‌باختیم ظالمانه بود. به خاطر این تساوی خدا را شکر می‌کنیم.

 

او ادامه داد: در نیمه اول و قبل از دریافت گل خوب بودیم ولی گل خوردیم. در نیمه دوم هم نفرات خوبی روی نیمکت داشتیم و توانستیم تعویض کنیم که به تیم هم کمک کردند. این بازی بحث فنی نداشت و بحث روحی روانی بود. بازیکنان ما خوب بودند. ما محکوم به نباختن بودیم. بازیکنان تلاش کردند. خود من کنار زمین یک ذهن باز برای نباختن داشتم و همین را به تیم القا کردم.

 

ویسی اضافه کرد:‌ تیمی که بتواند از بازیکنان قد بلند استفقاده کند هنر کرده است. ما این را امروز نداشتیم و باید روی آن تمرین کنیم. من دو روز است که این‌جا هستم و کار خاصی نمی‌توانستم بکنم. این تیم بسیار خوب بسته شده است. ۱۵ مربی می‌خواستند به پیکان بیایند. اگر می‌دانستند این تیم سقوط می‌کند علاقه‌ای نداشتند به اینجا بیایند. 

 

سرمربی پیکان در پایان اظهار کرد: مربی کنار خط معلوم می‌شود چه کاره است. وقتی دو بر صفر عقب بودیم به بازیکنان صحبت و به آن‌ها القا کردیم که نمی‌بازیم و همینطور هم شد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------