مددی: مجیدی به ما لیستی نداد/ مخالفت هیات مدیره باشگاه استقلال با استعفای «مجیدی»



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید فرهاد مجیدی بهتر بود به جای استعفا شتاب‌ زده، سوتفاهم ایجاد شده را با مدیران استقلال در میان می‌گذاشت.

احمد مددی معاون ورزشی باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استعفای فرهاد مجیدی از هدایت این تیم، گفت: استعفای آقای مجیدی در این مقطع کام هواداران را تلخ کرد. بهتر بود آقای مجیدی با مدیران باشگاه جهت حل سوتفاهم ایجاد شده تماس می‌گرفتند و اگر این سوتفاهم برای ایشان حل نمی‌شد، اقدام به استعفا می‌کردند. آقای سعادتمند امروز هم در اظهاراتی تلویزیونی درباره آقای استراماچونی شفاف سازی کرده بودند و بهتر بود آقای مجیدی به این اظهارات توجه بیشتری می‌کرد.

 

او افزود: به هر روی بنده چند نکته را باید جهت روشن شدن اذهان هواداران، ذکر کنم. باشگاه استقلال از دو ماه و نیم گذشته طی مکاتباتی به صورت کتبی و شفاهی از طریق مدیر تیم، آقای رمضانی از سرمربی محترم خواست تا اسامی بازیکنانی که قرار است قراردادشان تمدید شود و همچنین بازیکنانی که قرار است با آن‌ها جهت عقد قرارداد وارد مذاکره شویم را به ما اعلام کنند. متاسفانه با وجود پیگیری‌های فراوان شخصی خود بنده، این پیگیری‌ها به جایی نرسید.

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال اضافه کرد: ما در مقطع حساسی هستیم و باید برای نقل و انتقالات برنامه‌ریزی کرده باشیم. متاسفانه پیگیری‌های ما به جایی نرسید و هیچگاه از طرف کادرفنی نامه رسمی و مکتوبی جهت تمدید و عقد قرارداد جدید ارائه نشد. فقط یک مورد به صورت شفاهی اعلام شد که یکی از مدافعان سال‌های اخیر استقلال بود. این درحالی است که ما به او بدهی داشتیم و درحال مذاکره جهت توافق مالی بودیم.

 

مددی در پایان اضافه کرد: هر موقع بنده مسئله لیست را پیگیری کردم، به نوعی گفته می‌شد آرامش تیم بهم می‌خورد و لیست را بعد از جام حذفی اعلام می‌کنیم. این درحالی است که در بحث نقل و انتقالات همه تیم‌ها از قبل شروع نقل و انتقالات اقدامات ابتدایی را آغاز می‌کنند. بنابراین از طرف باشگاه هیچ قصوری در خصوص همکاری با آقای مجیدی نبود و همه لوازم پشتیبانی را برای ایشان و بازیکنان تدارک دیدیم. از تهیه پرواز چارتر، بهترین هتلینگ و زمین‌های تمرینی بگیرید تا به موارد دیگر برسید. ما حتی دو روز هتل برای برخی بازی‌ها می‌گرفتیم که در ایران بسیار نادر است. به همین دلیل معتقدم که بهتر بود آقای مجیدی ابتدا گلایه و سوتفاهم خود را با مدیریت استقلال در میان می‌گذاشتند تا اینگونه کام هواداران پیش از فینال جام حذفی تلخ نمی‌شد.

 

تکمیلی:/

 مخالفت هیات مدیره باشگاه استقلال با استعفای «مجیدی»

بدنبال استعفای «فرهاد مجیدی» از سمت سرمربیگری باشگاه استقلال، هیات مدیره این باشگاه ضمن مخالفت با این موضوع از برگزاری نشست اعضا در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

 

به گزارش ایرنا، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال امروز با انتشار پستی غافلگیرکننده استعفای خود را از سرمربیگری این تیم اعلام کرد.

 

بدنبال انتشار این خبر، هیات مدیره باشگاه استقلال از تشکیل جلسه اضطراری رسیدگی به این موضوع تا پایان امشب (پنجشنبه) خبر داد.

 

با این حال، در تازه‌ترین بروزرسانی شرایط باشگاه استقلال، حالا هیات مدیره این باشگاه ضمن مخالفت با استعفای مجیدی اعلام کرد که حتی در صورت دریافت تقاضای کتبی استعفای مجیدی با این درخواست مخالفت خواهد کرد.

 

ضمن اینکه جلسه مذکور دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------