جزئیات جدید از شانس بیشتر سیتی برای جذب مسی/ زلاتان رسما با میلان تمدید کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
یک رسانه انگلیسی شانس سیتی را نسبت به دیگر رقبا برای جذب کاپیتان بارسلونا بیشتر می داند.

 نشریه «میرر» انگلیس خبر داد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی همچنان اصرار دارد تا از بارسلونا جدا شود  و تصمیم خود را گرفته است.

 

در این میان به نظر می رسد باشگاه سیتی از دیگر رقبا شانس بیشتری برای شکار مسی دارد. طبق گزارش ها باشگاه بارسلونا می داند سیتی توانایی پرداخت 250 میلیون پوند در ازای ستاره آرژانتینی را دارد. 

 

وکلای باشگاه سیتی اخیرا در بررسی های پرونده جذب مسی به این نکته رسیدند که بندی در قرارداد این ابرستاره وجود دارد که این بازیکن را آزاد می کند و او به صورت مجانی راهی سیتی شود.

 

سران باشگاه بارسلونا نمی خواهند این موضوع به دادگاه کشیده شود چون ترس از این دارند که مسی در آن برنده شود و چیزی به آنها نرسد. به همین خاطر رضایت می دهند تا با جذب چند بازیکن از سیتی و دریافت مبلغی مسی را تحویل گواردیولا بدهند.

 

از آن طرف رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا دوست ندارد مسی را به راحتی از دست بدهد. او می خواهد در صورت رفتن مسی از ترکیب تیم چندین بازیکن جدید به جای او به خدمت بگیرد تا تیم ضربه نخورد. همچنین برای تامین مالی جذب چندین بازیکن بهترین راهکار فروش مسی با قیمت خوب است.

 

مسی از سال 2004 برای تیم اول بارسلونا بازی می کند. این ابرستاره مستطیل سبز در این مدت 16 ساله برای آبی-اناری ها 485 بازی انجام داده و 444 گل به ثمر رسانده است. او در این مدت 6 بار توپ طلای بهترین بازیکن جهان را فتح کرده و از این حیث رکورددار جهان است.

 

 

زلاتان رسما با میلان تمدید کرد

باشگاه میلان از تمدید قرارداد ستاره سوئدی اش برای مدت یک فصل خبر داد.

  

 زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی بعد از یک ماه کشمکش برای تمدید قرارداد، در نهایت شب گذشته به میلان برگشت.

 

طبق توافق صورت گرفته، وی برای مدت یک فصل قراردادش را تمدید کرد. دستمزد ستاره سوئدی در این مدت یک ساله 7 میلیون یورو خواهد بود.

 

ایبرا در فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد به روسونری آمد. او عملکرد درخشانی برای میلان داشت و در 19 بازی 11 گل برای تیمش به ثمر رساند. ستاره سوئدی در فصل 201-2011 هم سابقه بازی برای میلان را دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------