محمود فکری: دیشب شیشه ماشینم را شکستند!/از آنها به مراجع قانونی شکایت می‌کنم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
روز گذشته و پس از عقد قرارداد رسمی محمود فکری با باشگاه استقلال، متن قرارداد این مربی با نساجی درفضای مجازی با آدرس منزل و شماره تلفن شخصی اش منتشر شد!

به گزارش ورزش سه، محمود فکری سرمربی سابق نساجی مازندران دراین رابطه گفت: من تصمیم گرفته بودم دیگر صحبتی درباره نساجی مازندران و مدیرانش انجام ندهم و تمام تمرکز خودم را روی کاردراستقلال تهران بگذارم اما ازدیشب (چهارشنبه شب) دراقدامی کثیف آدرس منزل و شماره تلفن من را نیزکه درقرارداد آمده بود را درفضای مجازی منتشرکردند.

  

وی ادامه داد: شب گذشته عده ای که آدرس منزل من را ازطریق انتشارقراردادم پیدا کرده بودند ضمن شکستن شیشه ماشین بنده، پرچم نساجی را روی خودروی شخصی ام نصب کردند. متأسفانه ازشب گذشته که شماره تلفن همراه من را منتشرکردند هم خودم و هم خانواده ام را ازطریق تماس، پیامک، تلگرام و واتس آپ تهدید کرده اند. خودم و خانواده ام امنیت جانی نداریم و به همین خاطر تصمیم گرفته ام شکایت کنم.

  

سرمربی جدید استقلال تهران افزود: قرارداد من که درآن آدرس منزل من و تلفن شخصی ام درآن نوشته شده یک برگه عمومی نیست. این قرارداد دراختیارسازمان لیگ فوتبال، هیئت فوتبال مازندران و باشگاه نساجی مازندران است. ازآنجایی که امنیت خانواده ام را به مخاطره انداخته اند قصد شکایت دارم. باید مشخص شود این قرارداد من را چه کسی و چگونه درفضای مجازی و برخی کانال های قائم شهری و مازندرانی منتشر کرده است تا برخی اراذل و اوباش و نه هوادارواقعی نساجی به آدرس منزل من مراجعه کرده و شیشه خودروی من را بشکنند.

    

محمود فکری تأکید کرد: حالا که این اتفاق زشت افتاده و امنیت خودم و خانواده ام به خطر افتاده است ازرضا حدادیان مالک و علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به مراجع قانونی شکایت می کنم. این شکایت را هم دردادگاه عمومی و مراجع ذیربط و هم کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری و تا پیدا کردن عوامل این اقدام کثیف و ناجوانمردانه کوتاه نخواهم آمد.

   

سرمربی استقلال تهران همچنین خاطرنشان کرد: استقلالی ها و هواداران این تیم بدانند و مطمئن باشند این اقدامات نمی تواند من را ازهدف خودم که موفقیت تیم محبوبم است باز دارد. هواداران استقلال مطمئن باشند محمود فکری مثل دوران بازی جانش را هم حاضراست برای استقلال بدهد اما اجازه نمی دهد راننده سابق فلان مسئول محترم که حالا رخت مدیریت پوشیده است سد راه موفقیت اش شود. طرفداران استقلال این آقایان را درهمین 48 ساعت خوب شناخته اند و اجازه نخواهند داد باردیگررنگ این تیم را ببینند. 

  

محمود فکری درپایان گفت: مطمئن باشید شکایت خودم را تا به ثمررسیدن نتیجه پیگیری و تا آقایان را رسوا نکنم کوتاه نخواهم آمد چون این کار کثیف ترین کار ممکن بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------