عبدیان: جدایی مهدی‌پور صحت ندارد/باشگاه بلژیکی رضایتنامه نادری را صادر کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در توافقی که با باشگاه کورتریک داشتیم، مقرر شد محمد نادری خودش مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را در ۴ قسط به این باشگاه پرداخت کند.

مهدی عبدیان درباره اخبار مربوط به جدایی مهدی‌پور از استقلال گفت: جدایی مهدی پور را قویا تکذیب می‌کنم. باشگاه استقلال با نظر محمود فکری، مهدی پور را جذب کرده و تمام بازیکنان با نظر کادرفنی جذب یا تمدید می‌شوند و طبق آخرین صحبتی که من با آقای فکری داشتم، تمایل به حفظ مهدی‌پور داشتند. انتشار چنین اخباری تنها به برهم خوردن تمرکز بازیکنان منجر می‌شود. قرارداد مهدی پور با استقلال سه ساله است. ما به او نیاز داریم و به هیچ وجه خبر منتشر شده صحت ندارد.

 

وی درباره وضعیت رضایت‌نامه محمد نادری و شایعاتی پیرامون رقم رضایت نامه این بازیکن هم گفت: باشگاه کورتریک امروز رضایت نامه نادری را صادر کرد. در توافقی که با باشگاه کورتریک داشتیم، مقرر شد محمد نادری بازیکن با ارزش تیم فوتبال استقلال خودش مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را در ۴ قسط به این باشگاه بلژیکی پرداخت کند.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با رسانه این باشگاه ضمن تشکر از نادری بابت همدلی و البته گذشت فراوانش عنوان کرد: متاسفانه باید بگویم که عده‌ای با نیت ضربه زدن به استقلال رقم‌های غیر واقعی منتشر کردند و سعی کردند با شیطنت در این مورد، به خیال خودشان برای ما مشکل تراشی کنند ولی الحمدالله این اتفاقات نتوانست خللی بر همکاری باشگاه استقلال و نادری وارد کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------