آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

لئو مسی: دیوانه‌ام کردید!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
لیونل مسی به صحبت های جنجالی مشاور سابق آنتوان گریزمان واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، عدم موافقت جوزپ بارتومئو با جدایی لیونل مسی در تابستان باعث شد که این بازیکن همچنان به کارش در بارسلونا ادامه دهد.

   

از طرفی طی روزهای گذشته مصاحبه جنجالی مشاور سابق آنتوان گریزمان حواشی بسیار زیادی را ایجاد کرد. در واقع اولاتس علت اصلی عدم موفقیت ستاره فرانسوی در بارسلونا را لیونل مسی دانسته و در این باره گفته بود: " آنتوان زمانی وارد بارسا شد که باشگاه مشکلات زیادی داشت. در بارسا همه چیز حول مسی می‌گشت و او بود که نظرش را در هر زمینه‌ای تحمیل می‌کرد. او همزمان امپراتور و پادشاه بارسا بود و نظر مساعدی به پیوستن گریزمان به این تیم نداشت".

  

اولاتس در ادامه گفت: " رفتار مسی نسبت به گریزمان رقت انگیز بوده و مسی کاری کرده آنتوان این را متوجه شود. بارها شنیده ام آنتوان در ملا عام گفته که با مسی مشکل ندارد ولی حتی یک بار هم نشنیده ایم که مسی چنین چیزی درباره او بگوید. به نظر من مسی امسال تابستان برای این گفت قصد ترک بارسا را دارد تا بفهمد حرفش تا چه حد برنده است و تا چه حد می‌تواند در تصمیم‌های کلان باشگاه تاثیرگذاری کند. اما او در نهایت ماندگار شد. یک رفتار کلاسیک از مسی! او همانقدر که در زمین عالی است در بیرون از زمین بد است. بارسلونا مدتی است وضعیت خوبی ندارد و بیمار است. این باشگاه با سرطان مواجه است که تاثیرات بیرونی خود را حالا نشان می دهد."

  

حالا اما بعد از گذشت چند روز این اظهارات جنجالی با واکنش فوق ستاره آرژانتینی همراه بوده و او در فرودگاه به گفتن یک جمله در این باره اکتفا کرد. لیونل مسی در این باره گفت: " از این که من را مقصر همه مشکلات باشگاه می دانند خسته شدم."

  

هواپیمای مسی در فرودگاه ال پرات به زمین نشسته بود. در همین حال او پس او به چند سوال بازرسان مالیاتی پاسخ داد و برخی مدارک مربوط به هواپیما از مسی خواسته شد؛ موضوعی که خشم این بازیکن را در پی داشت و او هنگام خروج از فرودگاه و نشستن در اتومبیل گفت: " بعد از 15 ساعت پرواز باید با مالیاتی ها روبرو شوم. این دیوانه کننده است."

  

در واقع این اظهارنظرهای مسی می‌تواند یک زنگ خطر دیگر برای بارسلونا و هواداران این تیم محسوب شود و نشان دهد که این فوق ستاره آرژانتینی همچنان از حضور در این تیم رضایت چندانی ندارد و بعید نیست که طی ماه‌های آینده نوکمپ را ترک کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------