الهویی: از گل گهر بابت اشتباه داوری عذرخواهی نمی کنند/ گل‌محمدی: امیدوارم قهرمان نیم فصل شویم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: داوری ها علیه ما است اما برخلاف تیم های دیگر از ما عذرخواهی نمی کنند.

به گزارش فارس، سعید الهویی در نشست خبری دیدار معوقه هفته دهم لیگ برتر بین گل گهر و پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم فردا فرصت داریم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. رقیب ما یک باشگاه بزرگ و تیم باکیفیت است که از لحاظ فنی در این چند سال ثبات خیلی خوبی داشته که نتیجه این موضوع در بخش فنی و بازیکنان را می توانید در نتایج چهار سال اخیر و قهرمانی هایش ببینید.

 

وی افزود: از طرفی حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد جزو تیم های کیفیت فوتبال ایران است. دیدار سختی داریم اما گل گهر هستیم و امسال توانسته این کیفیتی بالاتر از سال قبل ارائه بدهیم. تیم ما فردا خود را به عنوان یک تیم صاحب سبک ثابت می کند و فوتبال باکیفیتی ارائه می دهیم.

 

مربی تیم گل گهر اضافه کرد: شاخص های فوتبال مدرن را از خود نشان می دهیم و مطمئن باشید همانگونه که فردا بازی دشواری برای ما است، این مسابقه برای پرسپولیس بسیار دشوارتر خواهد بود. در هفته های اخیر به روند خوب مان بازگشته ایم و بچه ها توانسته اند کیفیت خوب خود را با کسب نتیجه همراه کنند.

 

 الهویی ادامه داد: هرچند در بازی های اخیر داوری ها به ضرر ما بوده است‌. قبل از این وقتی حرف می زدیم دوستان می‌گفتند اعتراض نکنید یا اینکه به دلیل باخت اعتراض می کنید اما پس از برد مقابل گل گهر بار دیگر می گوییم اشتباه داوری علیه تیم ما رخ داده است‌ که همه کارشناسان داوری درباره این مسابقه حرف زدند اما برخلاف سایر تیم ها و دوستان هیچ داور و مجموعه ای قصد پذیرش اشتباه و معذرت خواهی از مجموعه گل گهر را ندارد.

 

وی عنوان کرد: از این بی عدالتی ها متاسف هستیم. شاید برخی دوست نداشته باشند اما تلاش می کنیم عدالت در فوتبال حاکم شود. از طرفی خیلی خوشحالیم هستیم که هفته به هفته در کنار رشد فنی گل گهر، رشد شخصیتی بازیکنان را هم می بینیم. بازیکنان حرفه ای بسیار. باکیفیتی داریم و بازیکنان اصلی و ذخیره همه یکدل و یک صدا هستند.

 

مربی تیم گل گهر تصریح کرد: بازیکنان ما در کنار کیفیت بالایی که در بخش فنی از خودشان نشان می دهند از لحاظ ذهنیتی هم حرفه ای تر شده و نسبت به ابتدای فصل قلب شجاع تری دارند. یادمان نرود ابتدای فصل در یک بازی در شرایطی که یک بر صفر در خانه حریف جلو بودیم پس از پنالتی اشتباهی که داور علیه گل گهر گرفت نتوانستیم خودمان را کنترل کنیم و دو بر یک شکست خوردیم.

 

الهویی اضافه کرد: مقابل نساجی همین سناریو تکرار شد اما تیم ما آنقدر بازیکنان باکیفیت و قوی دارد که با تمام وجود بازی کرده و با قلب شجاع و ذهن حرفه ای شان خیلی راحت کیفیت شان را در نیمه دوم این مسابقه نشان دادند و‌ توانستیم پیروز شویم. این اتفاق ها نشان دهنده رشد فنی و نگرشی گل گهر است که اتفاق بسیار مثبتی برای ما است‌.

 

وی ادامه داد: باید از مسئولان باشگاه و کارخانه گل گهر به دلیل احداث ورزشگاه باکیفیت شهید سلیمانی تشکر کنم و امیدوارم بازی خوبی را همراه با نتیجه خوب مقابل پرسپولیس انجام بدهیم.

 

مربی گل گهر افزود: در نیم فصل دوم بازیکنان باکیفیتی به مجموعه ما اضافه می شوند. اکنون تیم قوی هستیم اما تیم فصل دوم قوی تر می شویم.

 

الهویی درباره نفرات مصدوم و محروم گل گهر توضیح داد: گادوین منشا را در اختیار نداریم اما امیدوارم عدالت های اینچنینی برای تمام تیم ها، بازیکنان و مجموعه ها اتفاق بیفتد. هرچند تاکنون چنین موضوعی نبوده است. محسن کریمی و پیمان رنجبری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر نفرات آماده هستند.

 

  گل‌محمدی: امیدوارم قهرمان نیم فصل شویم/ گل گهر هجومی و هیجان انگیز است

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین تقابل نیم فصل تیمش صحبت کرد.

 

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان اظهار داشت: قبل از هرچیز از هواداران پرسپولیسی سیرجان تشکر میکنم که استقبال خیلی خوبی از ما کردند. از تک تک آن ها سپاسگزارم و امیدوارم همیشه سلامت و مواظب خودشان باشند. پروتکل ها را رعایت کنند.

 

وی افزود: فکر میکنم فردا یک بازی مهم و حساسی را پیش رو داریم و آخرین بازی نیم فصل اول ماست. در چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم خودمان را به صدر جدول برسانیم. برایمان مهم است که فردا با دست پر از زمین خارج شویم و خودمان را به عنون قهرمان نیم فصل معرفی کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: تیم حریف قابل احترام است و فوتبال خوب و هیجانی و هجومی را به نمایش می‌گذارد. فکر کنم بازی سختی خواهیم داشت. ام ها بازیکنان و مربیان خیلی خوبی دارند و ما باید در خط حمله و دفاع متمرکز باشیم. ما در فشار مسابقات هستیم و فکر کنم پنجمین مسابقه ای است که هر ۴-۵ روز انجام میدهیم.

 

گل محمدی در مورد شرایط تیمش توضیح داد: شرایط بچه ها از نظر روحی روانی بسیار خوب است و آماده بازی هستیم و از هواداران هم بابت حمایت هایشان تشکر میکنم و امیدوارم هرجا هستند سالم و سلامت باشند. انشالله فردا بازی خوبی انجام دهیم و همراه با برد باشد. بازیکنان تلاش زیادی کردند و روزها و هفته های سختی را پشت سر گذاشتند. ما مشکلات زیادی داشتیم و رفته رفته این مشکلات کمتر شد تا شرایط نسبتا خوبی حکم فرما شود. امیدوارم با حمایت هواداران و مدیریت، بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم. انشالله فردا هم برنده شویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------