معروف پاسخ کوبنده ای به منتقدانش داد/ از شایعه اختلاف با آلکنو تا ابتلا به کرونا



سعید معروف,اخبار امروز,اخبار جدید
سعید معروف باحضور موثر در تیم ملی والیبال، پاسخ کوبنده ای به منتقدانش داد.

به گزارش ایسنا، از زمان حضور ملی پوشان والیبال ایران در ایتالیا برای شرکت در رقابت های لیگ ملت های والیبال، شایعه و صحبت های زیادی شنیده می شود. 

 

در اوایل حضور ملی پوشان، برخی ها سرماخوردگی سعید معروف را به کرونا تعبیر کرده و وضعیت ملی پوشان والیبال ایران را بد جلوه دادند. با گذشت زمان و تاکید اعضای کادر فنی مبنی بر منفی بودن تست کرونای سعید معروف صحبت های دیگری به گوش می رسید؛ اختلاف آلکنو با معروف!

 

صحبت هایی مبنی بر اختلاف آلکنو با معروف از آنجایی شروع شد که کاپیتان تیم ملی ایران نتوانست ملی پوشان والیبال را در بازی با روسیه همراهی کند.

 

بیشتر علاقه مندان و اهالی والیبال از ولادیمیر آلکنو شناخت خوبی پیدا کرده اند و می دانند که این سرمربی قطعا با هیچ بازیکنی شوخی نداشته و حرفهایش را بسیار رک می زند. شخصیت آلکنو به گونه ای بوده که اگر نخواهد از هیچ شخصی توصیه نمی پذیرد و کار خود را به نحو احسنت جلو می برد. باتوجه به اخلاقیات آلکنو این صحبت ها بسیار عجیب به نظر می رسید چرا که اگر آلکنو به معروف اعتقاد نداشت قطعا طور دیگری با او رفتار می کرد.

 

ولادیمیر آلکنو که معتقد بوده نباید تیم متکی بر فرد باشد، با بازی دادن به تمامی اعضای تیم علاوه بر شناخت خصوصیات هربازیکن، این اعتماد به نفس را به جوانان می دهد تا علاوه بر کسب تجربه بتوانند در عرصه بین المللی خودی نشان دهند. قطعا فیکس نبودن باتجربه ها نشان می دهد که این رقابت ها برای آلکنو مهم نیست و او هداف عالی تری مانند المپیک در سر دارد.

 

آلکنو که بارها اعلام کرده در المپیک به بازیکنان با تجربه بازی می دهد، دوست ندارد بازیکنی از ایران مصدوم شود. باتوجه به فشرده بودن رقابت های لیگ ملت های والیبال این احتمال وجود دارد که مصدومیت برای بازیکنان ایجاد شود، بنابر این آلکنو طبق برنامه ریزی خود به بازیکنان استراحت می دهد تا مشکلی برای آنان به وجود نیاید. 

 

سعید معروف که با آلکنو در زنیت کازان همکاری کرده از او شناخت خوبی دارد. گفته می شود که معروف مشاوره های خوبی را به آلکنو در خصوص تیم ملی والیبال می دهد و سرمربی روسی والیبال ایران هم از این مشورت استقبال کرده است. 

 

در بازی هایی که معروف برای ایران در لیگ ملت های والیبال بازی کرده نشاط و عطش برای پیروزی به خوبی در او دیده می شود. کاپیتان تیم ملی والیبال در این رقابت ها نشان داد که همچنان سرحال است و آمادگی گذشته را دارد.

 

باید گفت که حضور او در نیمکت هم برای تیم ملی والیبال ایران نعمت محسوب می شود چرا که او با بازیکنان جوان ارتباط می گیرد و تجربیات خود را با آنها در میان می گذارد.

 

سعید معروف با حضور در زمین، پاسخ کوبنده ای به منتقدانش داد چرا که گفته می شد معروف به دلیل دور بودن از والیبال به دلیل تعطیل شدن لیگ چین، افت کرده و توانایی های گذشته را ندارد. سعید معروف که بهترین پاسور لیگ چین شده بود بار دیگر نشان داد که همچنان صلابت گذشته را داراست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------