کلوپ: 'بازی مرکب' را دوست ندارم؛ خشن است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، علاقه خاصی به سریال جدیدی که در سراسر دنیا محبوب شده ندارد.

به گزارش ورزش سه، کلوپ در رقابت‌های هفته گذشته لیگ برتر موفق شد با پنج گل برابر منچستریونایتد به پیروزی برسد و با اعتماد به نفس بالا به دیدار این هفته برابر برایتون قدم بگذارد.

 

او در کنفرانس خبری پیش از بازی این هفته برابر برایتون درباره سریال جدید شبکه نتفلیکس صحبت کرد که توجه بسیاری را در هفته‌های اخیر به خود جلب کرده است.

 

او در پاسخ به سوالی در این باره که آیا سریال بازی مرکب را دیده یا خیر گفت:« بله، من قسمت اول این سریال را دیدم. این سریال بسیار خشن و ظالمانه است و تماشای آن به هیچ عنوان منطقی نیست. این سریال چیزی نیست که من علاقه‌ای به دیدنش داشته باشم.»

 

سوالات حاشیه‌ای در کنفرانس خبری امروز این مربی آلمانی بیشتر از همیشه بود و یکی از خبرنگاران درباره نظرش درباره بهترین مربی حال حاضر دنیا از او سوال کرد. کلوپ در پاسخ به این سوال گفت:« از نظر من پپ گواردیولا بهترین بازیکن است. بازی برابر تیم او واقعا سخت و دشوار است.»

 

او همچنین درباره این که آیا خودش را بهترین مربی دنیا می‌داند یا خیر گفت:« نه، البته که نه. من بهترین مربی دنیا نیستم. من می‌دانم که چه دشواری‌هایی در پیش دارم و می‌دانم که باید با چه مشکلاتی سر و کار داشته باشم. من نمی‌دانم که معنای دقیق بهترین سرمربی به چه شکل تعریف شده است. من بدون مربیانی که در کنارم حضور دارند هیچ چیز نیستم.»

 

یکی دیگر از سوالات عجیبی که در این کنفرانس خبری از او مطرح شد این بود که اکر بخواهد با دو مربی دیگردر جزیره‌ای تنها بماند، انتخابش چه افرادی هستند. کلوپ در پاسخ به این سوال گفت:« عجب سناریوی وحشتناکی! من دوست دارم با پپ گواردیولا و دنیل فارک تنها بمانم. من دنیل را خیلی دوست دارم و پپ نیز بسیار الهام‌بخش است. ما می‌توانیم درباره مسائل مختلفی به جز فوتبال هم حرف بزنیم.»

 

موضوع دیگری که کلوپ درباره آنها صحبت کرد، استفاده نکردن از عینک بود. او در این باره گفت:« این واقعا عجیب است. من دیگر نیازی به آنها ندارم. می‌توانم در مواقع خاص از آنها استفاده کنم اما بسیار عجیب است. مطمئا عادت کردن به این شرایط بسیار عجیب بود. شاید بعدها در جریان بازی‌ها از آنها استفاده کنم اما در زندگی روزمره دیگر نیازی به آنها ندارم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------