فتح‌الله‌زاده: ۹ فروردین با گهر بازی می‌کنیم نه سپاهان



اخبار,تیم گهر,نتایج لیگ برتر

تح‌الله‌زاده: ۹ فروردین با گهر بازی می‌کنیم نه سپاهان/ امیرخان در ۳۰۰ شیرجه یک رفلکس مثل من داشته باشد/ جمعه۱۸۰هزار استقلالی به آزادی می آیند

علی فتح الله زاده می گوید این انصاف نیست که اصفهانی ها بخواهند از خستگی ملی پوشان استقلال استفاده کنند و بازی نیمه نهایی جام حذفی را بیاندازند به روز 9 فروردین.

میثم بهرامی - علی فتح الله زاده درباره واکنش تندش به اصفهانی های سازمان لیگ می گوید:« من اصلا قصد توهین ندارم اما می گویم آقای تاج ، جناب ساکت و برادر ابرقویی نژاد یک مقدار کلاه تان را قاضی کنید و انصاف داشته باشید. چطور تیم ما 5 بازیکن ملی پوشش را تازه 7 فروردین در اختیار بگیرد و 9 فروردین هم با سپاهان بازی کند؟ این می شود؟ چطور ملی پوشان ما را یک هفته قبل از بازی با کویت می گیرند و می برند اما وقتی نوبت ما می شود ، در فاصله 48 ساعت می خواهند بازیکنان مان را پس بدهند؟ من انتظارم از سپاهانی ها هم این است که کمی با انصاف تر باشند. یعنی واقعا خستگی بازیکنان ما این قدر اهمیت دارد که آنها بگویند بازی حتما در این تاریخ برگزار شود؟»

مدیر باشگاه استقلال اعتقاد دارد اگر تیم ملی و فدراسیون در میانه های فصل کمتر لیگ را تعطیل می کردند شرایط این قدر سخت نمی شد . فتح الله زاده می گوید:« الان ما 5 روز کم آوردیم که می شد به جای تعطیلی بازی های لیگ برای مسابقه بی ثمر با تاجیکستان ، بازی های لیگ را آن موقع برگزار کنند. اما همین حالا هم ما حاضریم روز 9 فروردین بازی کنیم. ولی در لیگ و بازی مان با گهر را بازی می کنیم چون بازی جام حذفی برای مان مهم است. ما بازی پای فینال مان را داریم و نمی خواهیم با روحیه ای پایین به مصاف یک تیم عربی برویم. این چیزی است که برای سپاهان هم اتفاق می افتد. البته تعداد ملی پوشان آنها خیلی کمتر از ماست. حالا که سازمان لیگ نه جای بازی را عوض می کند ، نه می تواند بازی سپاهان و تراکتور را جابه جا کند ، پس بیاید و همان طور که از ابتدا گفته بودند برای مان بازی لیگ را بگذارند و بازی حذفی مان را بیاندازند به جای آن بازی. اینکه دیگر حق مان است. اگر آنها ملی پوشان شان را می خواهند باید طوری رفتار کنند تا ما به عنوان نماینده آسیا لطمه نخوریم. می گویند لیگ باید حتما تمام شود ، درست ولی ما فقط حاضریم با گهر بازی کنیم. »

فتح الله زاده ادامه می دهد:« به هر حال ما با چنگ و دندان داریم استقلال را می گردانیم ، این همه مشکل مالی داریم ، سختی می کشیم ، دیگر این حقش نیست . ما هم با تیم ملی همکاری کنیم و هم این همه در حق مان جفا شود؟»

بحث بعدی ما با فتح الله زاده ، درباره بازی با صبای قم است. درباره پنالتی دقیقه 90 که مدیر ابی ها می گوید:« من که نمی توانم کارشناسی داوری کنم اما خودم احساسم این است که یک پنالتی دیگرمان هم روی آرش برهانی نادیده گرفته شده. آن صحنه هم قطعا پنالتی بود چون بازیکن صبا بی احتیاطی کرد ولی به هر حال او پای یار ما را زد و پنالتی شد. البته ما در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم. باید به صمد مرفاوی هم تبریک بگویم تیمش عالی بازی کرد. به خصوص حامد لک که عالی دروازه تیمش را بسته نگه داشت. البته من یک گله ای هم از حامد دارم. باید به او بگویم پسر خوب ، آن برگردان زیبای آرش برهانی هر صد سال یکبار اتفاق می افتد ، آن توپ را که نباید این قدر خوب می گرفتی. باید پنالتی مان را می گرفتی ولی این توپ را گل می خوردی تا یکی از زیباترین گل های تاریخ فوتبال مان شکل بگیرد!(می خندد)»

حاجی که اخیرا خودش توی دروازه ایستاده و کلی عکس در حال شیرجه زدن دارد ، احتمالا این توصیه را به عنوان یک دروازه بان با تجربه به حامد لک می گوید. اگرچه بعد از انتشار عکس شیرجه های حاجی آبی ها ، امیر قلعه نویی افشاگری کرده بود و با خنده مدعی شده بود حاجی به رغم آمادگی بدنی اش برای اینکه فرشاد عباسی بتواند این عکس ها را ثبت کند ، بیش از 30 بار شیرجه زده است. چیزی که شوالیه فتح الله زاده هم در پاسخش با خنده می گوید:« حاجی جان من با این شکم چطور می توانم 30 بار شیرجه بروم. کلا 6 تا پنالتی زدم ولی حالا اشکالی ندارد. امیرخان که استاد دریبل زدن و بازی فنی است ، من هم عاشق بازی او هستم ، می تواند تو 300 تا شیرجه ف یکی از این رفلکس ها را داشته باشد؟( حاجی حسابی می خندد و با شوخی حرفهایش را ادامه می دهد. او که این روزها به لطف مربیگری قلعه نویی تیمش در صدر جدول است ، حسابی به مربی تیمش علاقه دارد. مربی و بازیکنانی که در اوج بی پولی سعی کردند استقلال را آن بالای جدول نگه دارند.)»

استقلالی ها که با تساوی در قم ، اختلاف شان با تراکتورسازی حسابی کم شده ، برای باقی ماندن در صدر باید تبریزی ها را جمعه در آزادی ببرند. مسابقه جمعه اما احتمالا حسابی پر تماشاگر می شود و تبریزی های زیادی هم می خواهند جمعه در ورزشگاه باشند. فتح الله زاده در این باره می گوید:« احتمالا باید ورزشگاه آزادی را یک کمی بکشیم تا بزرگتر شود چون برای این بازی حساس اقلا 180 هزار استقلالی به استادیوم می آیند( می خندد) راستش در تبریز که به ما 10 درصد گنجایش را هم ندادند ولی ما اگر اینجا استقلالی ها جایی را خالی گذاشتند حتما و با کمال میل در اختیار تبریزی ها می گذاریم.البته باز هم می گویم برای این بازی استقلالی های زیادی می آیند چون این مسابقه برای ما و آنها مثل یک فینال است. برای همین هم طرفداران خوب مان به ورزشگاه می آیند تا حامی استقلال شان باشند. با این وجود باز هم اگر جایی ماند به روی چشم ، آنها را به تماشاگران خوب تبریزی می دهیم. البته یادمان نرود که تبریزی ها در بازی رفت از سهمیه میزبانی شان استفاده کرده اند.»؟خبرآنلاین

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------