توافق پنهانی استقلال و تراکتور در خصوص یک ستاره به هم می‌خورد؟



  استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

خبر ورزشی نوشت: کاوه رضایی بعد از اینکه نتوانست وارد لیست استقلال شود به تیم تراکتور ملحق شد.

 

ریکاردو ساپینتو مایل به جذب کاوه رضایی بود و به همین خاطر امیر ارسلان مطهری را کنار زد اما وقتی باشگاه استقلال نتوانست قرارداد امیر ارسلان را فسخ کند کاوه رضایی بیرون ماند و در نهایت راهی تراکتور شد.

 

ابتدای حضور کاوه رضایی در تراکتور، گفته شد بر اساس توافق دو باشگاه کاوه رضایی می‌بایست در پنجره زمستانی به تیم استقلال برگردد و باید در بازی این دو تیم هم به میدان نیاید! از ابتدا هم مشخص بود در خصوص این قول‌ها تردیدهایی وجود دارد به این خاطر که حداقل قرارداد بازیکن با باشگاه یک ساله است و کاوه رضایی چون به عنوان بازیکن آزاد راهی تراکتور شد، نمی‌توانست قرارداد کمتر از یک ساله منعقد کند. از سویی کاوه رضایی به عنوان بازیکن آزاد راهی تراکتور شد و باشگاه استقلال نمی‌توانسته مطالبه ای از باشگاه تراکتور داشته باشد.

 

نکته مهم دیگر اینکه تراکتور برای این بازی محمدعباس زاده را در اختیار ندارد ودر چنین شرایطی باشگاه تراکتور چاره ای ندارد جز اینکه به کاوه رضایی بازی بدهد و اگر توافقی هم دراین زمینه صورت گرفته باشد، به خاطر نیاز تراکتور چاره ای نیست که کاوه رضایی برای این تیم به میدان بیاید.

 

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد؛ کاوه رضایی از نظر بدنی شرایط خوبی ندارد و شاید حضور یک نیمه ای در ترکیب تراکتور داشته باشد. جالب اینکه تراکتور و استقلال بعد از بازی در لیگ برتر باید در جام حذفی هم به مصاف هم بروند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------