اطلاعیه استقلال: ما نگفتیم حسینی نوتیس داده است



 باشگاه استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، ارسال نوتیس از سوی حسینی را تکذیب و توضیحاتی را درباره صحبت های فتح‌الله‌زاده منتشر کرد. 

  به گزارش ورزش سه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود. او در بخشی از این برنامه خطاب به محمدحسین میثاقی مجری برنامه گفت: «یک نوتیسی آمده که اگر یورو پرداخت نکنیم، ممکن است آن هم مانند قضیه استراماچونی شود. که آن را نیز من باید پرداخت کنم.»

 

در این لحظه میثاقی از مدیرعامل استقلال پرسید «شکایت چه کسی است؟» فتح‌الله‌زاده نیز در پاسخ گفت: «شکایت نیست، یکی از بازیکنان تیم نوتیسی را ارسال کرده است.» که میثاقی نیز در ادامه گفت: «یکی از بازیکنان فعلی شماست که گلر شماست...» که فتح‌الله‌زاده در پاسخ گفت: «دیگر چیزی نمی گوییم (که چه بازیکنی نوتیس داده است)»

 

پس از این مکالمات، میثاقی به بیان مشکلات سیدحسین حسینی برای دریافت یک میلیارد تومان از استقلال پرداخت و این ذهنیت ایجاد شد که منظور فتح‌الله‌زاده از بازیکنی که نوتیس ارسال کرده، سنگربان آبی هاست.

 

صبح امروز نیز حسینی با انتشار استوری، شایعات مربوط به خود را تکذیب کرد و نوشت: « سلام به هواداران عزیز استقلال، من هیچ نوتیس یا اخطاری به باشگاه استقلال ندادم و از صحبت‌هایی که درباره من شده واقعا تعجب کردم. متاسفانه در این مدت که نیاز به حمایت داشتم، چیزی جز فشار و تخریب ندیدم.»

 

همین اتفاقات باعث شد تا باشگاه استقلال بیانیه ای را منتشر کرده و در این زمینه شفاف سازی کند. در متن این اطلاعیه آمده است:

 

«برخلاف برخی شایعات مطرح شده، مدیر عامل باشگاه استقلال هیچ گونه صحبت و اعلامی در خصوص ارسال اخطار (نوتیس) از سوی سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال نداشت و این موضوع صرفا از جانب مجری برنامه مطرح گردید.»

 

رسانه رسمی آبی ها در ادامه نیز صحبت هایی را بدین شکل از سوی فتح‌الله‌زاده منتشر کرده است: «حسینی هیچ گونه اخطاری به باشگاه ارسال نکرده و این مساله توسط مجری برنامه مطرح شد و حتی اعلام کردم این نوتیس به خاطر قرارداد دلاری است. او کاپیتان استقلال است و اتفاقا در صحبت‌هایم به حمایت از این بازیکن و سایر بازیکنان پرداختم. بازیکنان استقلال در حال حاضر با همه توان و تمرکز برای مسابقات پیش رو آماده می‌شوند و این حواشی تاثیری در روحیه آن‌ها ندارد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------