گل‌محمدی:برای استقلال احترام قائلم



  گل‌محمدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی پرسپوليس نسبت به آخرین گفت‌وگویش که به‌زعم وی باعث شده سوتفاهم شکل گیرد، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ورزش سه ، یحیی گل‌محمدی در حاشیه آخرین تمرین پرسپوليس روبه‌روی خبرنگاران حاضر شد و در بخشی از گفت‌وگوی خود در واکنش به دلیل عدم برگزاری اردوی خارجی و همچنین جذب بازیکنان خارجی مدنظرش، توضیحاتی داد که باعث شده اکنون باشگاه رقیب بیانیه‌ای در این خصوص ارائه دهد؛ این در حالیست که سرمربی پرسپوليس مدعی‌ است صحبت‌هایش تنها گلایه نسبت به وضعیت کنونی باشگاه خودش بوده و اعتراض به روند یارگیری و هزینه‌های رقبا نبوده و از حرف‌هایش سوبرداشت شده است .

 

گل‌محمدی در این خصوص به خبرنگار ورزش سه گفت: بعد از بیانیه باشگاه استقلال متعجب شدم، چرا که به هیچ‌عنوان قصد زیر سوال بردن عملکرد آنها در نقل و انتقالات یا اقدامات مالی‌شان را نداشتم. مجموعه استقلال همیشه و همواره برایم قابل احترام بوده و به‌عنوان رقیب تنها در زمین مسابقه روبه‌روی آنها قرار داریم.

 

وی ادامه داد: من به هیچ‌عنوان قصد این مساله که عملکرد حریف را زیر سوال ببرم؛ نداشتم و مسلما تلاش آنها برای جذب بازیکن، پرداخت مطالبات  از مسیر قانونی بوده است. تنها سوال من این بوده که چرا این مساله برای باشگاه پرسپوليس شکل نمی‌گیرد و خواستار شفاف سازی در این مورد هستم این مشکلات نگرانی‌های زیادی برای همه ما و هوادارن ایجاد کرده است . من برای باشگاه استقلال و دیگر باشگاه‌هایی که بدون مانع و مشکلی این مساله را در حال انجام هستند احترام قائلم و مسلما یک باشگاه حرفه‌ای برای دستیابی به اهداف خود، همانطور که در مصاحبه‌ام گفتم نیازمند این است که در نقل و انتقالات بهترین شرایط را دنبال کند و اردوهای مناسبی را پشت سر بگذارد.

 

گل محمدی در پایان گفت: باز هم باید بگویم که منظور بنده باشگاه استقلال نبوده و برای این مجموعه همواره احترام قائلم. در نهایت امیدوارم با حل مشکلات پرسپوليس این باشگاه هرچه زودتر در مسیر هدف بزرگ خود و هوادارانش در فصل آتی پیش برود و مثل همیشه باعث خوشحالی آنها شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------