ادعای سرمربی النصر: رونالدو به فوتبال اروپا بازخواهد گشت



 کریستیانو رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم النصر نسبت به بازگشت کریستیانو رونالدو به فوتبال اروپا ابراز اطمینان کرد.

به  گزارش  ایسنا؛ رودی گارسیا معتقد است که کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی به اروپا بازخواهد گشت و در آن‌جا به دوران حرفه‌ای خود پایان خواهد داد.

 

رودی گارسیا، سرمربی تیم النصر مطمئن است که کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی قرار نیست به فوتبال خود در عربستان سعودی پایان دهد بلکه به اروپا باز خواهد گشت. گارسیا درباره ستاره پرتغالی تیمش گفت: «کریستیانو رونالدو یک بازیکن با کیفیت برای تیم ما است چون همیشه برای مدافعان حریف مشکل ایجاد می‌کند. رونالدو یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است. او به دوران حرفه‌ای خود در النصر پایان نخواهد داد و به فوتبال اروپا باز خواهد گشت.»

 

رونالدو ۳۷ ساله در پایان دسامبر سال گذشته به النصر پیوست. او در دو دیدار برای باشگاه جدید خود موفق به گلزنی نشده است. رونالدو پس از امضای قرارداد با این باشگاه عربستانی گفت که دوران حرفه‌ای او در اروپا به پایان رسیده است و تمرکز او روی تیم عربستانی است.

 

رونالدو پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان یورو ۲۰۱۶ و قهرمان لیگ ملت‌هاست. او در طول دوران حرفه‌ای خود برای اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس بازی کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------