نیمی از شاگردان قلعه‌نویی مربی شده‌اند/ تنها بازمانده جام ملت‌های 2007



  قلعه‌نویی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تقریبا نیمی از بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های 2007 آسیا تبدیل به مربیان ممتاز و درجه اولی شده اند که در لیگ برتر و حتی تیم ملی مربیگری کرده اند. 

به گزارش فارس، تیم ملی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا 2007 با شکست مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی از گردونه رقابت ها حذف شد با این حال جالب است که تقریبا نیمی از  آن بازیکنان ملی پوش اکنون تبدیل به مربیان مطرح و ممتازی در فوتبال کشورمان شده اند. 

 

در زیر فهرست ملی پوشان سابق و مربیان کنونی که در تیم ملی 2007 حضور داشته‌اند را مرور می‌کنیم؛ 

 

  قلعه‌نویی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

رسول خطیبی ( سرمربی اسبق تیم‌های تراکتور تبریز آلومینیوم اراک، ماشین سازی)، مهدی مهدوی کیا (مربی سابق تیم امید)، جواد نکونام (سرمربی سابق فولاد خوزستان که حتی رقیب خود قلعه‌نویی برای سرمربیگری در تیم ملی بود)، وحید هاشمیان (مربی سابق تیم ملی)، سید جلال حسینی (کاپیتان اسبق و مربی کنونی پرسپولیس)، رضا عنایتی (سرمربی سابق تیم های هوادار تهران و نفت مسجدسلیمان)، مهدی رجب زاده (سرمربی تیم فجرشهید سپاسی)، ابراهیم صادقی( مربی تیم مس رفسنجان)، محمد نصرتی ( مربی تیم تراکتور)، محمد نوری ( مربی تیم ذوب آهن اصفهان)، سیدمهدی رحمتی (سرمربی تیم آلومینیوم اراک)، مازیار زارع (سرمربی تیم ملوان بندرانزلی)، کیانوش رحمتی ( مربی اسبق سایپا، گل ریحان و نساجی).

 

مسعود شجاعی تنها بازیکن از آن نسل است که هنوز به عنوان فوتبالیست فعالیت می کند و تنها بازمانده جام ملت‌های 2007 است اما بعید است او شانسی برای دعوت به تیم ملی داشته باشد.سایر  بازیکنان آن تیم ملی هم همواره مورد احترام اهالی فوتبال هستند. از وحید طالب لو گرفته تا حسین بادامکی و هادی شکوری و... 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------