آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

درویش: یحیی ماندنی است | کریمی: تاج می‌توانست مشکل استقلال را حل کند



 درویش,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی قرارداد دارد و در فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد بود. 

به گزارش ایرنا، رضا درویش با اشاره به شرایط این فصل پرسپولیس تصریح کرد: کادر فنی قرارداد دارند و در فصل بعد هم حضور خواهند داشت. البته الان خستگی فصل را دارند که باید استراحت کنند. در فهرست ورودی هم باید بگویم شاید چند بازیکن باشند و بیشتر تیم حفظ خواهد شد.

 

او ادامه داد: مجوز حرفه‌ای ما صادر و قطعی شده و مشکلی از این بابت نداریم اما باید تیم‌هایی که نماینده ایران در لیگ آسیا هستند متفاوت دیده شوند. لیگ‌های عربستانی بهترین بازیکنان را جذب می کنند، ما قرار است با تیمی بازی کنیم که کریم بنزما را با ۲۰۰ میلیون دلار به خدمت گرفته، بازی کنیم. باید تیم را تقویت کنیم اما محدویت‌هایی ایجاد می‌شود که دست و پای ما را می‌بندد. تیم‌هایی که در آسیا بازی می‌کنند نماینده ایران هستند و شرایط با لیگ داخلی تفاوت بسیار دارد و باید این تفاوت‌ها دیده شود.

 

وی تصریح کرد: در مورد قراردادهای دلاری هنوز به صورت رسمی چیزی به ما ابلاغ نشده اما مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. از سویی دیگر ما وارث یک بدهی بودیم که مجوز حرفه‌ای ما را دچار مشکل می‌کرد. در همین مدت بحث مالیاتی چند ده میلیارد تومانی را تسویه کردیم. ۳۰ بازیکن داشتیم که از سال ۸۲ طلبکار بودند و کسی هم پرداخت نکرده بود اما چون بحث مجوز حرفه‌ای شدن مطرح شده بود مجبور بودیم همه را پرداخت کنیم و این فشار زیادی را به ما وارد کرد.

 

درویش خاطر نشان کرد: سال ۸۴ فردی ۵۰ میلیون تومان به پرسپولیس قرض داده بود و الان برای تسویه بیش از یک میلیارد پرداخت کردیم. از این دست بدهی‌ها زیاد داشتیم و با مشکلات فراوان توانستیم این بدهی‌ها را پرداخت کردیم تا پنجره باشگاه بسته نشده و آهسته آهسته پیش برویم تا امروز مجوز حرفه‌ای شدن را بگیریم.

 

او در مورد مجمع پرسپولیس گفت: تا این لحظه قرار است مجمع برگزار شود و قرار است ساعت ۱۶ امروز در محل باشگاه برگزار شود، تا آن زمان در خدمت مجموعه هستم و اگر بعد از آن تصمیمی در مورد تغییر مدیریت باشگاه گرفته شود در خدمت دوستان خواهیم بود. 

 

 

کریمی: تکلیف مدیریت استقلال ۸ صبح مشخص می‌شود/ تاج می‌توانست مشکل استقلال را حل کند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ساعت ۸ صبح مجمع باشگاه برگزار خواهد شد و اگر تکلیف بر ماندن بود که هستیم و اگر نبود که برای دوستان آرزوی موفقیت داریم.

 

 درویش,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش ایرنا، حجت کریمی در ابتدای سخنان خود با عذرخواهی از هواداران استقلال تاکید کرد: در این مدت هر چه در توان داشتیم را گذاشتیم تا یک جام را بگیریم اما نشد و از این بابت شرمنده هواداران شدیم.

 

وی ادامه داد: در فوتبال این همه هزینه می شود اما آیا در فوتبال ما به هواداران چیزی داده می شود؟ در این گرما به آنها یک آب هم نمی دهیم و این مسایل باید حل و فصل شود.

 

او با اشاره به شرایط این روزهای استقلال تصریح کرد: وقتی فرهاد مجیدی رفت تیم با مشکلاتی مواجه شد. قرار بود یک مربی بیاید که به دلیل عدم همکاری فرصت مهیا نشد.

 

سرپرست مدیرعاملی استقلال تاکید کرد: جانشین فرهاد مجیدی یک گزینه ایرانی بود اما فرصت همکاری نشد. متاسفانه به دلیل فشارهای زیادی که در فضای مجازی بود تصمیم‌های خوبی گرفته نشد و اتفاقاتی پشت سر هم افتاد تا شرایط این گونه شود. در نشست هیئت مدیره قرار این بود که تیم بر اساس نظر مربی و مدیرعامل تیم بسته شود اما این مساله رخ نداد و مسایل این گونه پیش رفت.

 

کریمی در مورد پولی که به این باشگاه اختصاص یافته بود گفت: قرار بود این مبلغ برای استراماچونی هزینه شود اما فتح‌اله‌زاده این مبلغ را به بازیکنان داده بود. البته مشاوره‌های غلطی در این میان داده شده بود که مسیر را به بیراهه برد. وقتی یک باشگاه درآمدش مشخص است باید کمتر از آن هزینه کند اما با بازیکنی که قرارداد داشتند دوباره قرارداد بسته شده و این مشکلات جدیدی را برای استقلال ایجاد خواهد کرد. این از نظر اقتصادی تعریف نشده است و نمی دانم چرا این مسایل اتفاق افتاده است.

 

او گفت:  ماهی یک میلیارد تومان برای اسکان هتل مربیان پرداخت می‌کردیم و این بار مالی سنگینی برای باشگاه داشت. ۳۶ بازیکن در باشگاه بود و نظرم این بود این تعداد را کاهش داده و بهتر مدیریت کنیم. قرارداد دروازه بان ذخیره ما نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان است و این که چرا اینطور بسته نشده را نمی دانم. بازیکنی که به زمین نرفته میلیاردی گرفته است و این ها اتفاق افتاده است.

 

وی ادامه داد: مبالغی برای تبلیغات مطرح شده بود که درست نبود. خیلی افراد آمدند و تلاش کردند تا بخشی از کار انجام شود و با حمایت های وزیر ورزش و معاون اول رئیس جمهور بخشی از کار پیش رفت.

 

کریمی در مورد عدم حضور استقلال در آسیا تاکید کرد: این اتفاق در دوره زمانی قبل از من افتاده بود و مسوولیت این اتفاق به عهده من نیست. ۹۰ میلیارد پول در دی ماه سال قبل وارد حساب شد که به بازیکنان داده شد که نباید چنین می شد. اتفاقات استقلال باید در خود باشگاه بررسی می شد و وقتی به صورت مناظره به صدا و سیما کشیده شد کار اشتباهی بود.

 

سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد تاخیر زمانی برای دریافت مطالبات از اسپانسر تیم گفت: روند کار به شکلی پیش رفت دچار مشکلاتی شدیم. از سویی دیگر در نامه‌ای رسمی اعلام کردیم برای پرداخت مشکلی نداریم اما به دلیل تحریم‌ها شرایط مهیا نیست. با فدراسیون صحبت کردیم و قرار شد با ما همکاری کنند و همه مسایل به مطالبات استراماچونی باز می گشت. ۱۱ فروردین استقلال را حذف کردند اما تاج در یک مصاحبه اعلام کرد تا ۳۱ خرداد زمان داریم. با شرایط تحریم می توانستند مجوز بدهند اما این اتفاق رخ نداد و استقلال از آسیا دور ماند.

 

او تاکید کرد: بحث مالکیت و مالیات ما و پرسپولیس شبیه به هم بود اما چرا برای استقلال روایت دیگری اتفاق افتاد. چرا روز تعطیل و شبانه رای را صادر می کنند که دیگر کاری نمی شود کرد. مسوولان آسیایی دوست دارند استقلال و پرسپولیس به دلیل هواداران پرشوری که دارند در آسیا حضور داشته باشند و تاج هنوز هم می‌تواند این مشکل را حل کند.

 

وی گفت: از پولی که  نزد AFC داریم هم می‌توانستیم استفاده کنیم که مبلغ استراماچونی پرداخت شود اما این فرصت را برای استقلال مهیا نکردند. البته در این میان با حمایت وزیر ورزش بدهی استراماچونی را پرداخت کردیم، بدهی پادوانی را بعد از ۵ سال پرداخت کردیم و این‌ها خوب نیست که بدهی‌ها انباشته شود.

 

کریمی در مورد اینکه بازیکنان می‌گفتند پولی دریافت نکرده‌اند تاکید کرد: این چنین نیست، بازیکن در ماه دی ماه پول گرفته است اما در ماه بهمن می گفت پول نگرفته ایم، الان بدهی خارجی نداریم. در مورد یامگا باید بگویم نزدیک ۲ میلیون دلار برای سه فصل در نظر گرفته شده بود. ۲ روز قبل از آن اتفاقات به من گفتند اخطار داده و وکیلش پیغام داده بود که مدارکش را بدهید که از ایران خارج شود. یکی از مشاوران بین الملل که من اخراجش کردم از همان وکیل ۴۰ هزار یورو که سهم خودش بوده را گرفته است. وقتی به این ماجراها ورود پیدا می کنیم به مسایل عجیبی بر می خوریم. در این داستان ۲۶۰ هزار یورو هم برای وکیل او در نظر گرفته شده بود. برای آنکه مشکلی پیش نیاید پول را دادیم تا استراماچونی جدیدی برای استقلال ایجاد نشود.

 

او در مورد شرایط حضور ساپینتو در استقلال تاکید کرد: از لحاظ ساختاری باشگاه مشکلات بسیاری دارد و باید در گام نخست این مشکلات حل شود. یک شرکت بزرگ باید یک سازمان داشته باشد که نداریم. باید به هوادار حرف راست زده شود تا بداند در باشگاه چه می‌گذرد. مدیری که در راس باشگاه قرار می‌گیرد باید آنقدر سیر باشد که به باشگاه لطمه وارد نکند. مدیر دوره‌ای می‌آیند و می‌روند باید امروز پاسخگو باشند و امروز باشگاه و هواداران ضرر آن را می بینند و آن هم حذف از آسیاست.

 

سرپرست مدیرعاملی استقلال به نشست خود با ساپینتو اشاره کرد و گفت: در چند وقت پیش بدون رسانه‌ای شدن با او دیداری داشتم. شرایط خود را اعلام کرد و من برای دیدار با وکیل او به دبی رفتم تا به توافق برسیم برای تمدید در سال جدید. دو هفته پیش وکیل او به تهران آمد و ساپینتو هم تقاضاهایی داشت. ۷۲۰ هزار یورو برای فصل جدید به توافق رسیدیم اما او ۲۰۰ هزار یورو بیشتر طلب می‌کرد و مسایل دیگری که من روز مبلغ ۲۰۰ هزار یورو حرف داشتم. بعد از چند روز گفت شرایط این موضوع را ندارم تا به شهرآورد رسیدیم و من فکر می‌کنم برخی به او مشاوره دادند که قرارداد را به بعد از بازی پرسپولیس موکول کند.

 

وی ادامه داد: دیروز با وکیل او صحبت کردم و خواستم تا قرارداد نهایی شود تا چند روز آینده وکیل او اعلام می‌کند که آیا ساپینتو با استقلال خواهد بود یا خیر و تا چند روز آینده تکلیف نیمکت استقلال را مشخص خواهیم کرد. البته من اعتقاد دارم او تیم و بازیکنان را شناخته و بهترین گزینه برای هدایت تیم است.

 

کریمی در مورد سقف بودجه تاکید کرد: با این شرایط و رقم سال قبل نمی‌دانیم باید چه کنیم اما باید برای آن راهکاری منطقی پیدا کرد.

 

او در مورد مهدی قایدی گفت: او را قرضی گرفتیم و امسال باید به تیم خودش باز گردد، البته در صدد هستیم تا او را دوباره به صورت قرضی به خدمت بگیریم. مهدی باید برود تا ما این موضوع را دنبال کنیم. در مورد محبی هم باید ۶۰۰ هزار دلار بدهیم تا در استقلال بماند. سیلوا هم با باشگاه قرارداد دارد و بعد از سفری که دارد به تهران باز خواهد گشت.

 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران با تقدیر از وزیر ورزش گفت: انصافا هر لحظه و ساعتی که لازم بود سجادی پیگیر کار استقلال بود و همیشه ما را حمایت کرد اما مشکل اصلی در موارد حقوقی است که لطمات بسیاری به ما زد. در متن فارسی قراردادها یک مطلب نوشته و در متن خارجی مطلب دیگری عنوان شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------