گل محمدی در آستانه ترک پرسپولیس/ این اتفاق بیفتد یحیی می‌رود!



یحیی گل محمدی  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
یحیی گل محمدی برای ماندن در پرسپولیس شرایط خاصی را مد نظر دارد. 

 لیگ بیست و دوم به بهترین شکل ممکن برای پرسپولیس به پایان رسید و شاگردان گل‌محمدی با قهرمانی در لیگ و جام حذفی اتوماتیک‌وار فاتح سوپرجام هم شدند تا با کسب سه جام ممکن در فوتبال ایران یک رکورد دیگر را به افتخارات این باشگاه اضافه کنند. پرونده لیگ بیست و دو بسته شده و در شرایطی که تیم‌ها آماده فصل فوتبالی جدید می‌شوند وضعیت پرسپولیس شبیه به آتش زیر خاکستر می‌ماند و هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد که کام هواداران این تیم را تلخ کند. 

 

به گزارش روزنامه اعتماد، یحیی از پرسپولیس جدا می‌شود؟ این سوالی است که اولین‌بار در یک برنامه تلویزیونی از سرمربی پرسپولیس پرسیده شد و پاسخ ابهام‌برانگیز مرد موفق سرخ‌ها دل هواداران تیم را خالی کرد! یحیی که فصلی پر از فراز و نشیب با حاشیه‌های فراوان را سپری کرده بود گفت که‌ قرارداد دارد اما دوست دارد مدتی استراحت کند و در تیمی کم فشارتر از پرسپولیس به مربیگری ادامه دهد. خیلی‌ها صحبت‌های مربی پرسپولیس را ناشی از خستگی و تحمل فشار بیش از حد در این تیم عنوان کردند که نمی‌تواند جدی باشد اما با پیگیری‌های خبرنگاراعتماد مشخص شد جدایی یا ادامه همکاری سرمربی پرسپولیس با این تیم بستگی به شرایطی دارد که فعلا رسانه‌ای نشده است.

 

یحیی این روزها پیگیر مدیریت پرسپولیس است و تغییر و تحولات احتمالی را زیرنظر دارد. نکته دیگری که یحیی خیلی روی آن حساس است وضعیت بودجه این تیم برای بستن یک تیم مقتدر در سطح مدعی برای قهرمانی در آسیا است. یحیی که با پرسپولیس سه بار فاتح لیگ برتر شده و تا فینال لیگ قهرمانان هم رسیده بیشتر از هر فردی دوست دارد تا با قهرمانی پرسپولیس در آسیا به اسطوره مربیگری در این تیم تبدیل شود. باتوجه به اینکه او در پرسپولیس به تمام جام‌های ممکن رسیده و به لحاظ کسب تعداد جام‌های مختلف پرافتخارترین مربی فوتبال باشگاهی ما محسوب می‌شود انتظار دارد با حمایت‌های باشگاه و با درنظر گرفتن یک بودجه مناسب در آسیا هم رویاهای خودش را دنبال کند.

 

اتفاقی که با درنظر گرفتن قوانینی مثل سقف بودجه و عدم قرارداد ارزی به نظر می‌رسد در حد رویا باقی بماند! اما در این صورت و اگر پول به باشگاه تزریق نشود بعید است که یحیی بخواهد در پرسپولیس بماند و نزد هواداران این تیم خدشه‌ای به اعتبارش وارد کند. مدیران پرسپولیس هم با آگاهی از این موضوع روی یکسال قرارداد باقی مانده یحیی با پرسپولیس مانور می‌دهند‌، قراردادی که اگر یحیی نخواهد ادامه دهد یا انگیزه‌ای برای ادامه فعالیتش نداشته باشد فاقد اعتبار خواهد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------