آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

ژاوی: درباره لواندوفسکی عجله نکنید / دمبله را بسیار دوست دارم



  ژاوی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی آبی اناری‌ها نگران گل نزدن مهاجم جدید تیمش نیست. او تاکید کرد که خود این بازیکن هم از گل نزدن احساس خوبی ندارد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، بارسلونا در آخرین بازی دوستانه خود در اردوی آمریکا توانست با دو گل برابر نیویورک رد بولز به پیروزی دست پیدا کند.

 

گل‌های آبی اناری‌ها را در این بازی عثمان دمبله و ممفیس دپای به ثمر رساندند این درحالی است که لواندوفسکی خرید سرشناس تیم در تابستان در این بازی هم موفق به گلزنی نشد.

 

لواندوفسکی که پیش از این در بازی برابر رئال مادرید و یوونتوس هم به میدان رفته بود موفق به گلزنی نشده بود تا برای سومین بازی پیاپی نتواند برای آبی اناری‌ها گلزنی کند که این آماری نگران کننده برای او است چرا که به ندرت در بایرن مونیخ چنین شرایطی را تجربه می‌کرد.

 

این مهاجم ۳۳ ساله که با ۴۵ میلیون یورو به بارسلونا پیوست در دوران حضورش در بایرن مونیخ در ۳۷۵ بازی توانست ۳۴۴ گل به ثمر برساند و به همین خاطر گل نزدن او برای بارسلونا عجیب است.

 

ژاوی درباره گل نزدن لواندوفسکی گفت: طبیعی است که خود لواندوفسکی هم کمی احساس ناکامی داشته باشد چرا که او یک مهاجم است و برای لذت بردن از فوتبال نیاز به گل زدن دارد. پیش از این هم لوییس سوارس  و فران تورس چنین شرایطی را تجربه کردند اما توانستند خود را از زیر فشار خارج کنند. 

 

او ادامه داد: من نگران لواندوفسکی نیستم و به‌زودی نوبت گل زدن  او هم فرا می‌رسد. باید به این بازیکن اعتماد کرد و اعتماد نفس لازم را هم به او داد. درباره لواندوفسکی عجله نکنید. این یک بازی دوستانه بود و گل نزدن در آن اهمیت ندارد. من نگران این مهاجم نیستم. او در تمرین به راحتی گل می‌زند.

 

ژاوی درباره دی یانگ گفت: باید دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. هم‌چنان فصل نقل و انتقالات باقی است و باید دید که چه می‌شود. چند بازیکن دیگری هم هستند که باید از تیم جدا شوند و امیدوار هستم که این اتفاق هر چه سریع‌تر رخ دهد. جذب بازیکن جدید هم نیازمند به وضعیت مالی باشگاه و رعایت بازی پاک مالی است. اگر تیم به بازیکن نیاز داشته باشد بازهم در بازار نقل و انتقالات فعالیت خواهیم داشت.

 

سرمربی آبی اناری‌ها درباره دمبله گفت: من این بازیکن را بسیار دوست دارم. او یک بازیکن شاخص است. بازیکنان زیادی در سطح دمبله وجود ندارند. زمانی که من هدایت تیم را برعهده گرفتم بیش‌تر پاس‌های گل را دمبله داد و اکنون هم که او بیش‌ترین گل را می‌زند و این نشان بسیار خوبی است.

 

دمبله در دیدار قبلی بارسلونا برابر یوونتوس هم دو گل به ثمر رساند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------