گوریل کار هالک را یک سره کرد!/ نمایش مفتضحانه دیگر از غریبه‌ای در ورزش+



هالک ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

هالک مجازی که در فضای بی در و پیکر مجازی هیاهوی زیادی دارد، در رینگ مبارزه چیزی برای عرضه نداشت و شکست مفتضحانه‌ای خورد. 

به گزارش فارس، هنوز مدت زیادی از داستان عجیب و غریب مبارزه سجاد غریبی ملقب به (هالک ایرانی) با فورد انگلیسی و افتضاحی که به بار آمد نگذشته است که این چهره اینستاگرامی یک بار دیگر خبرساز شد.

 

هالک خودساخته! که در این مدت نشان داده بیشتر به دنبال جذب فالوئر و مسائل مالی است تا بالا بردن نام و پرچم کشور در یک مبارزه آماتوری مقابل آلمات باخیتوویچ از قزاقستان که لقب گوریل را به خود داده است، در کمتر از 2 دقیقه ناک اوت شد تا ثابت شود که همه این کری خوانی‌ها و نمایش‌ها مجازی بوده و او در عمل چیزی برای عرضه ندارد.

 

نحوه مبارزه او در مسابقه نیز از سطح آماتوری هم پایین تر بوده و ویدیوهایی هم که او از خود منتشر می‌کند هم نشان می‌دهد تنها برای فریب دادن افکار عمومی و مخاطبان بوده است.

 

غریبی که به نوعی غریبه‌ای در ورزش است، تمام این سر و صداها و هیاهوها در فضای مجازی را به خاطر درآمد بالا راه انداخته و با حرکات و رفتارهایش فقط سبب خدشه دار شدن اعتبار ورزش و حتی نام ایران می‌شود و مشخص نیست چه زمانی جلوی این رفتارها در فضای بی در و پیکر مجازی گرفته خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------