یزدانی برمی‌گردد، عزت‌اللهی و نادری نمی‌آیند



 فوتبال استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

تیم فوتبال استقلال بعد از شکست از سپاهان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر حالا و در گام دوم، برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی خود را ادامه داده و به نظر می‌رسد برای بستن تیمی قدرتمند به‌منظور دفاع از عنوان قهرمانی این برنامه‌ها در روزهای آینده با اضافه و کم شدن یکی دو بازیکن از فهرست استقلالی‌ها پیگیری شود.

 

با اضافه شدن بازیکنانی مانند مهدی قایدی و محمد محبی حالا لیست بزرگسالان استقلال نیز پر شده و برای حضور بازیکن جدید باید این لیست خالی شود. درخصوص بازیکن مازاد فعلا ساپینتو نظر نهایی خود را اعلام نکرده و تا زمانی که لیست قطعی آبی‌پوشان و تکلیف بازیکنان جدید این تیم مشخص نشود سرمربی پرتغالی نام بازیکن یا بازیکنان لیست خروجی جدید این تیم را اعلام نخواهد کرد، البته اخبار حاکی از آن است که شاید کاوه رضایی که هنوز قرارداد خود را با استقلال رسمی نکرده است، یکی از این نفرات باشد.

 

بااین‌حال درخصوص آخرین اخبار درباره نقل‌وانتقالات تابستانی باشگاه استقلال این‌طور به گوش می‌رسد که سیاوش یزدانی، مدافع فصل گذشته این باشگاه که با مشمول شدن خدمت سربازی راهی ملوان شده بود، بعد از گرفتن معافیت و البته با برطرف شدن سوءتفاهم‌ها به این باشگاه بازخواهد گشت، هرچند استقلالی‌ها درتلاش هستند برای فصل جدید هرچه سریع‌تر این بازیکن را هم به تیم خود اضافه کنند تا یک‌بار دیگر زوج مرادمند و یزدانی بتوانند استقلال را در دیدارهای این تیم همراهی کنند.

 

از سوی دیگر برخی اخبار حکایت از آن داشت که استقلالی‌ها برای حضور بازیکن خارجی مذاکراتی را با بازیکنان پرتغالی انجام دادند اما طبق پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» این خبر صحت ندارد و از آنجا که لیست این باشگاه پر شده و برای حضور بازیکنان جدید ایرانی نیز باید یکی دو نفر از این لیست خارج شوند، مذاکره برای جذب بازیکن خارجی صورت نگرفته و در این‌باره در آینده نزدیک هر احتمالی وجود خواهد داشت.

 

 درباره آخرین وضعیت محمد نادری و سعید عزت‌اللهی نیز این‌طور شنیده می‌شود که این دو بازیکن در لیست جدید خرید باشگاه استقلال قرار ندارند. یکی از مسئولان باشگاه استقلال در زمینه جذب محمد نادری و بازگشت این بازیکن به استقلال گفت: «در گذشته بارها با نادری صحبت کردیم اما این بازیکن گفت منتظر پیشنهادهای خارجی است و بعد از آن ما هم لیست تیم را تکمیل کردیم و حالا هم بازیکنان ما در منطقه دفاعی و سمت چپ زمین مشخص هستند.»

 

فرهیختگان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------