گرشاسبی: برای جذب رضاوند هرکاری لازم بود انجام دادیم/ به زور نمی‌توانیم بازیکن را سر تمرین بیاوریم



  گرشاسبی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می گوید جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی صنعت نفت از باشگاه انتقادی نکرده و بازیکن بدون قرارداد طبیعتاً در تمرین تیمی شرکت نمی‌کند. 

حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با ایلنا، پیرامون صحبت‌های نکونام در نشست خبری بعد از بازی فولاد و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: آقای نکونام از باشگاه انتقادی نکردند، گفتند اسماعیلی مصدوم شده و رضاوند را نتوانستیم حفظ کنیم. بابت ناآمادگی بعضی بازیکنان از آنها گلایه کردند. اما در نشست ها خبری و مصاحبه‌های قبلی خود هم گفتند که هر چه از باشگاه خواستم برایم فراهم کردند. در خصوص آقای رضاوند که او تحت قرارداد استقلال بود و ما تلاش کردیم، اما انتقال ممکن نشد. 

 

وی درباره اینکه سرمربی فولاد  اعلام کرده باشگاه نتوانسته آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی را به موقع در تمرینات حاضر کند، گفت: نقل و انتقالات بحث‌های خاص و لابی‌گری خودش را دارد. این بازیکنان قرارداد نداشتند که سر موقع در تمرینات حاضر شوند، وقتی عقد قرار صورت گرفت در تمرینات حاضر شدند. ما که به زور نمی‌توانیم بازیکن بدون قرارداد را در تمرینات حاضر کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیرامون انتظار نکونام مبنی بر جذب 2 بازیکن جدید و آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد: باید این بازیکنان معرفی شوند و شرایط‌شان را بررسی کنیم تا ببینیم برای جذب چه وضعیتی دارند. 

 

گرشاسبی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه او کاندید نماینده باشگاه‌ها در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال شد، عنوان کرد:‌ از لحاظ اخلاقی تعهد دادیم در این مورد صحبتی نکنیم و ترجیح می‌دهم فعلا در این باره سکوت کنم.

 

وی پیرامون موضع باشگاه فولاد در خصوص حق پخش گفت: ما هم مانند دیگر باشگاه‌ها، وزارت ورزش و... پیگیر دریافت حق پخش هستیم و این به نفع تیم‌های ما است. تا کنون بابت پخش بازی‌های فولاد از ما هزینه‌ای گرفته نشده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------