رونالدو: رسانه‌ها در مورد من دروغ می‌گویند



 کریستیانو رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، معتقد است که اکثر مطالب منتشر شده درباره شرایط او در منچستریونایتد دروغ است. 

به گزارش ورزش سه ، حواشی تصمیم رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد همچنان ادامه دارد و شایعات بسیاری درباره آینده این بازیکن به گوش می‌رسد. 

 

این ستاره پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و حتی با هم تیمی‌هایش به تور پیش فصل در تایلند و استرالیا نرفت اما در نهایت شرایط به صورتی پیش رفت که او مجبور شد بار دیگر به تمرینات این تیم برگردد. 

 

فابریتزیو رومانو، معتبرترین خبرنگار حوزه نقل و انتقالات، روز گذشته بار دیگر تایید کرد که رونالدو به دنبال جدایی از منچستریونایتد است.

 

 کریستیانو رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

در حالی که برخی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که او تصمیم گرفته است تا پایان قراردادش در اولدترافورد بماند، دو شکست یونایتد در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نظر او را بار دیگر در این باره تغییر داد.

 

گفته می‌شد که دیه‌گو سیمئونه و اتلتیکو مادرید علاقه زیادی به جذب او دارند اما از نظر مالی عملا چنین امکانی برای آنها وجود ندارد. 

 

این بازیکن که در چند هفته اخیر بارها و بارها زیر پست‌های مختلف در اینستاگرام نسبت به شایعاتی که درباره آینده‌اش به گوش می‌رسد اظهارنظر کرده بود، این بار زیر پستی درباره همین خبر اظهارنظر تندی کرد. 

 

 کریستیانو رونالدو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو نوشت:« وقتی من در چند هفته آینده مصاحبه‌ای انجام دهم، همه واقعیت را می‌فهمند. این رسانه‌ها دروغ می‌گویند. من دفترچه یادداشتی دارم و در چند ماه گذشته از 100 خبر تنها پنج خبر درست بوده است. تصور کنید شرایط به چه صورت است. همه چیز را به همین شکل مقایسه کنید.»

 

به نظر می‌رسد که این بازیکن از شایعات و اخبار متفاوتی که درباره آینده او به گوش می‌رسد بسیار عصبانی است و قصد دارد مواردی را در این زمینه برای هوادارانش روشن کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------