زمان بازگشایی نماد استقلال مشخص شد/ پرسپولیس امروز تعیین تکلیف می‌شود



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: زمان بازگشایی نماد پرسپولیس امروز (سه شنبه) مشخص و اعلام می‌شود اما نماد استقلال در روز چهارشنبه بازگشایی خواهد شد. 

به گزارش ایرنا، پس از کشمکش های بسیار برای واگذاری سهام سرخابی ها، در نهایت سال گذشته واگذاری آنها با تلاش  دولت سیزدهم محقق شد و پس از سال ها، خصوصی سازی سهام استقلال و پرسپولیس به خط پایان رسید.

 

به دنبال اجرای این اقدام بزرگ، بازگشایی نماد سرخابی ها از جمله معضلاتی بود که به دلیل عدم انتشار صورت های مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس به مرحله اقدام نمی رسید و اجرای آن  با تاخیر زیادی همراه شد.

 

 پس از پیگیری های انجام شده از سوی سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس برای بازگشایی هر چه سریعتر سهام سرخابی ها، در نهایت طی چند روز گذشته صورت های مالی ٢ باشگاه منتشر شد و خوش بینی های زیادی را بین طرفداران سرخابی ها برای بازگشایی نماد آنها ایجاد کرد.

 

 هفته گذشته رییس سازمان خصوصی وعده بازگشایی نماد استقلال و پرسپولیس در هفته جاری را داد و از شب گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر بازگشایی نماد استقلال در روز چهارشنبه منتشر شد.

 

در این خبر آمده است: بازگشایی نماد پرسپولیس در همان روز منوط به ارسال گزارش مدنظر فرابورس (تاییدیه حسابرس  و قرار داد بازیکنان) است.

 

 براساس پیگیری های انجام شده از سوی خبرنگار ایرنا، رییس سازمان خصوصی سازی بازگشایی نماد استقلال در روز چهارشنبه  را تایید و اعلام کرد: زمان بازگشایی نماد پرسپولیس امروز (سه شنبه) مشخص و اعلام خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------