آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

سفر حاج صفی به ایران/ واکنش عجیب اسکوچیچ به انتخابات فدراسیون فوتبال



تیم ملی فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون راهی تهران شد‌. 

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال کشورمان قرار است از ساعت ۹ صبح فردا در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شود.

 

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که پیش از این با ارسال درخواستی به فدراسیون فوتبال خواستار حضور در این مجمع شده بود امروز به ایران سفر کرد و به این ترتیب او فردا در مجمع حضور خواهد یافت.

 

خبر دیگر از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال این است که ۲ نماینده AFC که شب گذشته برای نظارت در انتخابات وارد تهران شدند، در حال حاضر با استقرار در یکی از هتل های تهران مشغول بررسی روند برگزاری  انتخابات هستند. 

 

واکنش عجیب اسکوچیچ به انتخابات فدراسیون فوتبال

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، در این فدراسیون حاضر شد.

 

تیم ملی فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ انتخابات فدراسیون فوتبال فردا سه شنبه در حالی برگزار می‌شود که مجمع احتمالاً از بین سه گزینه میرشاد ماجدی، مهدی تاج و عزیز الله محمدی یک نفر را انتخاب خواهد کرد.

 

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در مجمع حق رای ندارد و دستیار ایرانی او (وحید هاشمیان) دارای رای است، یک روز پیش از انتخابات به فدراسیون رفت تا جلسه‌ای را با میرشاد ماجدی و حسن کامرانی فر سرپرست و دبیر کل فدراسیون برگزار کند.

 

اسکوچیچ پس از ورود به فدراسیون در خصوص این انتخابات، گفت: فکر می‌کنم نیازی به اظهارنظر من نیست. روی کار خودم تمرکز دارم.

 

اسکوچیچ در حالی از سوی فدراسیون فعلی به کار در فدراسیون فعلی ادامه می‌دهد که مهدی تاج یکی از نامزدهای ریاست گفته بود در صورت انتخاب شدن، به بازگرداندن کارلوس کی روش فکر می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------