بیانی: مجیدی باید دو ماه پیش جدایی‌اش را اعلام می‌کرد/ خوشی به هواداران استقلال نیامده است!



 بیانی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه فرهاد مجیدی با جدایی‌اش جشن آبی‌پوشان را خراب کرد، گفت: او باید تصمیمش را زودتر اعلام می‌کرد.. 

 شاهین بیانی در گفت‌وگو با  تسنیم، در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: این اتفاقی بود که خیلی‌ها آن را پیش‌بینی نمی‌کردند. استقلال تازه به آرامش رسیده بود و بعد از ۹ سال قهرمان لیگ برتر شد ولی انگار خوشی و خنده به هواداران استقلال نیامده است. نمی‌دانم مجیدی با چه استدلالی استقلال را ترک کرد و این چیزها به تصمیم شخصی افراد مربوط می‌شود ولی او نباید چنین کاری را انجام می‌داد. مجیدی البته قبلا هم اینگونه جدا شده بود و دوباره کاری کرد که جشن استقلالی‌ها خراب شود.

 

وی تصریح کرد: شک نکنید که ماجرای توافق مجیدی با تیم اماراتی حداقل مربوط به دو ماه قبل است و این مربی باید چند هفته قبل از اتمام فصل موضوع جدایی‌اش را با مدیران استقلال در میان می‌گذاشت. استقلال بعد از رسیدن به قهرمانی شرایط بسیار خوبی داشت و حال هواداران هم خوب بود ولی مجیدی با این تصمیم، باشگاه و مدیران استقلال را با یک چالش سخت مواجه کرد. حالا انتخاب سرمربی مسئله آسانی نیست و از طرفی بحث از دست دادن زمان هم مطرح است.

 

بیانی در پاسخ به این پرسش که «گزینه داخلی برای هدایت استقلال بهتر است یا خارجی؟» خاطرنشان کرد:  انتخاب مربی سرشناس و کارنامه‌دار خارجی بهتر از گزینه داخلی است. امیدوارم مدیران استقلال بهترین تصمیم را بگیرند تا باشگاه هر چه زودتر وارد فصل نقل و انتقالات شود. استقلال باید بازیکنانش را حفظ کند و چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------