آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

خشم سرمربی پورتو؛ در پرتغال کوچک ما همه در مورد طارمی حرف می زنند



 سرمربی پورتو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی پورتو بعد از شکست تیمش برابر اتلتیکو مادرید در نشست خبری به شدت عصبانی ناراحت بود. 

به گزارش همشهری آنلاین پورتو دیشب در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید شکست خورد. این نتیجه در حالی رخ داد که مهدی طارمی در این دیدار به دلیل تمارض کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

 

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو بعد از این بازی درباره اخراج مهدی طارمی و غیبتش در بازی بعدی گفت: هنوز هیچ تصاویری ندیدم. امروز نخستین بار نیست که این اتفاق رخ داده است. ما سومین تیم در اروپا با بیشترین تعداد حضور در لیگ قهرمانان هستیم اما این تفاوت و وزن خاص را به ویژه در پرتغال احساس نمی‌کنیم. این شایسته پورتو نیست. انتقاد می‌شود و تیم را خُرد می‌کنند. هیچ صحبتی درباره نمایش خوب پورتو نمی‌شود اما در پرتغال کوچک ما مردم فقط درباره طارمی و اعداد صحبت می‌کند.( اشاره کونسیسائو احتمالا به آمار پنالتی ها و هجمه علیه ستاره ایرانی است)

 

وی افزود: به خاطر نوع عملکردمان برابر اتلتیکومادرید مستحق ترک اینجا با پیروزی بودیم. حتی تساوی نتیجه بدی بود. ما شایستگی نتیجه بهتر نسبت به بازی سال گذشته داشتیم. ما یک گل عجیب دریافت کردیم و پس از زدن گل تساوی داور گفت یک دقیقه وقت تلف شده هنوز وجود دارد. یک دقیقه و بیست ثانیه بعد گل خوردیم.

 

داور باید پیش از زدن ضربه کرنر بازی را تمام می‌کرد. این همان ارزش و وزنی است که می‌گویم در اروپا داریم. ما همچنان نسبت به سایر قدرت‌ها و واقعیت‌های دیگر کوچک هستیم. ما ارزش و اعتبار برخی تیم‌ها را نداریم و معیارها برای من قابل درک نیستند. صحبت کردن بیشتر درباره این موضوع نیز ارزشی ندارد. بسیار خشمگین و ناراحت هستم. می‌توانستیم با پیروزی شروع کنیم. پنج بازی دیگر برای پیروزی پیش‌رو داریم و ما همیشه در لیگ قهرمانان توانستیم پاسخ مناسبی بدهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------