راز سکوت فردوسی‌پور این است؟



 ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

نخستین قسمت از فصل جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» در حالی از سوی شبکه ورزش روی آنتن رفت که تصاویری از پشت صحنه این برنامه با حضور عادل فردوسی‌پور در مقام تهیه‌کننده منتشر شده است.

 

این پانزدهمین فصل از برنامه‌ای است که به‌طور تخصصی به متن و حواشی فوتبال اروپا می‌پردازد؛ برنامه‌ای پرمخاطب که حمید محمدی اجرای آن را بر عهده دارد و عادل فردوسی‌پور هم تهیه‌کننده است. به این ترتیب روشن است که ارتباط عادل با سازمان صداوسیما حفظ شده و با وجود تعطیلی برنامه نود، این مجری و گزارشگر سرشناس به کار در شبکه ورزش مشغول است.

 

به این ترتیب شاید بهتر بتوان فهمید چرا عادل با وجود تولید برنامه در فضای مجازی همچنان به‌طور شخصی از پرداختن به داستان بسیار کلیدی حق پخش تلویزیونی اکراه دارد. این داستان در فصل جدید به اوج خودش رسیده است؛ باشگاه‌ها دنبال حقوق‌شان هستند و کار به جایی رسیده که در بعضی مسابقات، فرم تصویربرداری عوض می‌شود تا تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین دیده نشوند. با این همه اما، عادل جزو کسانی است که همچنان در این مورد سکوت کرده و وارد بحث حق پخش تلویزیونی نمی‌شود.

 

او حدود دو دهه در برنامه نود در این مورد هیچ نگفت و پس از آن هم تریبونی نداشت که حرف بزند، اما حالا که این تریبون وجود دارد و تبلیغات وسیعی هم در موردش صورت می‌گیرد، باز سکوت فردوسی‌پور نمی‌شکند. شاید راز تداوم این خاموشی را باید در تهیه‌کنندگی همین فوتبال ۱۲۰ دید.

  

دنياي اقتصاد 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------