واکنش به برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال/مرادمند: ساپینتو به خاطر ادعای نادرست مربی گل‌گهر اخراج شد



استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به برکناری مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.

 به گزارش  فارس، امروز خبری مبنی بر انتخاب مدیرعامل جدید برای باشگاه استقلال منتشر شد.

 

بر این اساس گفته می‌شود مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده و قرار است میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست در این باشگاه مشغول کار شود.

 

محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

 

وی افزود: امروز  در جلسه‌ای با آجورلو شرکت کردم و در مورد مسائل مختلف تیم و باشگاه صحبت شد. اصلا در مورد چنین مساله‌ای صحبت نشد و نمی‌دانم این حرف‌ها چگونه و از کجا مطرح می‌شوند.

  

مرادمند: استقلال حساب شده بازی کرد/ساپینتو به خاطر ادعای نادرست مربی گل‌گهر اخراج شد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل گل گهر حساب شده بازی کردیم و استحقاق 3 امتیاز را داشتیم.

استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

به گزارش  فارس، محمدحسین مرادمند در مورد برد 2 بر یک استقلال مقابل گل گهر اظهار داشت: بازی بسیار سختی داشتیم. گل‌گهر تیم خوب و منسجمی است و فوتبال خوبی از لحاظ فنى به نمایش می‌گذارد چون سرمربى خوبی دارد. کادر فنی استقلال هم خیلی خوب تیم حریف را آنالیز کرده و می‌دانستیم چطور مقابل آن‌ها بازی کنیم. به نظرم استقلال بسیار حساب شده و منظم بازی کرد و استحقاق کسب ۳ امتیاز را داشت. بابت این پیروزی خیلی خوشحالم و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.

 

وی در خصوص اتفاقات پایان این مسابقه گفت: صحنه‌ای که داور اعلام پنالتی کرد، صد درصد درست بود. از روی نیمکت مشخص بود خطا داخل محوطه جریمه اتفاق افتاده و همه کارشناسان هم آن را تایید کردند. درست بعد از این تصمیم داور، نیمکت نشینان گل‌گهر از نیمکت خودشان به آن سوی زمین و سمت داور و کمک داور رفته و به شدت اعتراض کردند. بازی برای چند دقیقه متوقف شد اما نیمکت نشینان گل گهر از اطراف نقطه کرنر خارج نمی‌شدند و بعد هم مقابل محوطه فنی و سرمربی ما به اعتراض خود ادامه دادند.

 

مدافع استقلال تصریح کرد: شنیدم که بین دونیمه، مربی تیم گل گهر به داور مسابقه گفت ساپینتو به زبان پرتغالی توهین می‌کند. ما نیمه اول را با یک گل برده بودیم و صحنه خاصی هم پیش نیامد که ساپینتو بخواهد اعتراض کند. در این بازی سرمربی ما بیشتر دقایق مسابقه روی صندلی خود نشسته بود و خیلی کم کنار خط آمد. در دقایق پایانی هم که مسابقه مساوی بود، صاحب ضربه پنالتی شدیم و در آستانه پیروزی بودیم. هیچ دلیلی ندارد که سر‌مربی ما بخواهد اعتراض کند.

 

وی افزود: به نظرم آقایان با این حرف‌ها و کارها باخت خود را توجیه می‌کنند و می‌خواهند افکار عمومی را به حاشیه ببرند. قبل از زدن پنالتی هم مربی گل گهر ادعای نادرست خود را تکرار کرد و به داور گفت ساپینتو به پرتغالی کلماتی را به زبان آورده که داور هم به همین دلیل سرمربی ما را اخراج کرد. فکر می‌کنم دنبال برنامه بودند تا آرامش سرمربی ما را به هم بزنند. در حالی که در تصاویر تلویزیونی هم مشخص است که ساپینتو در بیشتر دقایق بازی آرام بود و روی نیمکت نشسته بود.

 

مدافع گفت: در واقع باعث شلوغی‌های اواخر مسابقه، تحریکات نیمکت گل گهر بود. اعتراضات شدید آن‌ها به داور و حضورشان در محوطه فنی ما، جو را به هم ریخت. پنالتی هم که کاملا درست بود و با این کارها ارزش پیروزی استقلال کم نمی‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------