آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

بازگشت شاگردان عطایی به ریل پیروزی/عطایی: به بازیکنانم تبریک می‌گویم



 تیم ملی والیبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها موفق به شکست استرالیا شد تا شاگردان بهروز عطایی به ریل پیروزی برگردند.

به گزارش فارس، پنجمین روز هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان از امروز (یکشنبه 22 خرداد) با شش دیدار در دو شهر اوتاوا و برازیلیا پیگیری می‌شود.

 

در چهارمین دیدار امروز و دومین مسابقه گروه اول این رقابت‌ها در شهر برازیلیا دو تیم ملی والیبال ایران و استرالیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و 6 امتیازی شوند.

 

تیم ملی والیبال ایران در این ست نخست این دیدار، بازی روانی به نمایش گذاشت و استرالیا تا امتیاز نهم تقریبا همگام با ایران پیش آمد اما در ادامه مردان والیبال ایران اقتدار خود را در زمین به حریف دیکته کردند و ست نخست 25 بر 14 به سود ایران به پایان رسید. در ست نخست تیم ایران 13 امتیاز از حمله، دو دفاع، دو سرویس و هشت امتیاز از اشتباهات استرالیا به دست آورد.

 

در ست دوم روند خوب تیم ایران ادامه یافت و به‌رغم اینکه استرالیا در امتیازهای ابتدایی پایاپای با ایران پیش آمد، شاگردان بهروز عطایی 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا از نظر ست شماری دو بر صفر پیش بیافتند.

 

در ست سوم سه امتیاز اولیه بازی به تیم استرالیا رسید. این موضوع از نظر روانی تاثیر منفی بر روی بازیکنان جوان ایران داشت و به رغم تلاش ملی پوشان نتیجه این ست 25 بر 18 به استرالیا رسید. تیم ایران در این ست چند سرویس را به تور زد و امتیازهای زیادی از دست داد. رضا رمضانی و صابر کاظمی نیز در این ست به میدان آمدند.

 

در ست چهارم تیم ایران همانند ست‌های اول و دوم، کوبنده شروع کرد به گونه‌ای که سرمربی استرالیا در امتیاز 6 بر دو به سود ایران مجبور به گرفتن وقت استراحت شد، اما امتیاز بعدی هم باز به ایران رسید. در مجموع این ست نیز 25 بر 15 به سود قرمزپوشان ایران شد تا مردان والیبال ایران در نهایت سه بر یک فاتح این میدان شوند.

 

عملکرد بازیکنان تیم ایران مقابل استرالیا در همه آیتم‌ها شامل حمله، دفاع و سرویس نسبت به حریف بهتر بود و با این نتیجه تیم ایران علاوه بر کسب دومین برد، شکست سه بر یک سال گذشته برابر این تیم را جبران کرد.

 

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، امیرحسین توخته، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان لیبرو استفاده کرد.

 

ترنت اود آ، همیش هیزلدن، اتان گرت، بئو گراهام، نیکولاس بوتلر و مکس سنیکا در مناطق شش گانه زمین تیم استرالیا در ابتدای این مسابقه قرار گرفتند و لوک پری نیز لیبرو این تیم بود. هدایت تیم استرالیا را دیدوید پرستون برعهده داشت.

 

ورا مچان والتر هوگو از پرو به عنوان داور اول و بوروتو ایگلسیاس ریکاردو از کوبا به عنوان داور دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

 

مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه 22 خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از 14 ساعت برگزار خواهند کرد که از ساعت 20 و 30 دقیقه و در دومین مسابقه با ژاپن روبرو خواهند شد تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان دهند.

 

  عطایی: به بازیکنانم تبریک می‌گویم/ راه طولانی‌ در پیش داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: راه طولانی در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. 

به گزارش فارس، بهروز عطایی پس از بازی ایران برابر استرالیا و شکست سه بر یک این تیم اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و خوشبختانه بازیکنان عملکرد خوبی در بازی امروز داشتند. با توجه به این‌که در مسابقه با هلند بد بودیم و نتوانستیم پیروز شویم، برگرداندن بازیکنان سخت بود اما کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند وضعیت بهتر شود و بهتر از روز گذشته عمل کنند.

 

وی ادامه داد: به بازیکنان تبریک می‌گویم که از این رقابت سربلند بیرون آمدیم و پیروز شدیم. راه طولانی‌ای را در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات لیگ ملت‌ها تصریح کرد: در این مسابقات جهانی پیروزی بر یک تیم با نتیجه سه بر صفر سخت است. استرالیا در ست سوم بهتر کار کرد و بازیکنان ایران کمی از فضای بازی در شروع و اواسط بازی خارج شدند و در نهایت ست سوم را واگذار کردیم، اما خوشحالم که بازیکنان می‌توانند در شرایط سخت خود را برگردانند. ست چهارم را با قاطعیت و امتیازهای قابل توجه به پایان رساندیم.

 

مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه 22 خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از 14 ساعت برگزار خواهند کرد که از ساعت 20 و 30 دقیقه و در دومین مسابقه با ژاپن روبرو خواهند شد تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------