عضو هیات مدیره استقلال: حرفم را رک می‌زنم؛ ترسی ندارم/سرمربی تا پایان هفته معرفی خواهد شد



 استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: همه محمد مومنی را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند او اگر بخواهد حرفی را بر زبان بیاورد بدون واهمه و رک خواهد گفت و ترسی ندارد که بخواند نقل قولی از او منتشر کنند.

 «محمد مومنی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به انتخاب سرمربی استقلال اظهار داشت: استقلال به دنبال این است تا تیمی را برای فصل آینده تدارک ببیند که مدعی قهرمانی بوده و بتواند از عنوان قهرماین خود در لیگ برتر دفاع کند.

 

وی افزود: باشگاه استقلال به دنبال انتخاب بهترین جانشین برای فرهاد مجیدی است و می‌کوشد بهترین تصمیم را درباره نیمکت استقلال بگیرد.

 

مومنی خاطرنشان کرد: گزینه‌های داخای و خارجی مد نظر باشگاه استقلال هستند و با بررسی تمامی جوانب گزینه نهایی و مورد نظر معرفی می‌شود.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان هفته جاری سرمربی استقلال انتخاب خواهد شد  تا کار خود را برای فصل آینده شروع کنیم.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی‌ها دست به بی اخلاقی زده و نقل قولی را از بنده منتشر کردند که با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله داشت، آنها رفتا ی را انجام دادند که از نظر اخلاقی درست نبود و حتما پیگیر آن خواهم بود. همه محمد مومنی را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند او اگر بخواهد حرفی را بر زبان بیاورد بدون واهمه و رک خواهد گفت و ترسی ندارد که بخواند نقل قولی از او منتشر کنند.

 

بازیکن اسبق استقلال اعلام کمرد: استقلال همیشه استقلال است و هواداران این اطمینان را داشته باشند تیم محبوبشان در فصل آینده نیز مدعی اصلی و جدی قهرمانی خواهد بود.

 

مومنی در پایان گفت: با بازیکنان خوبی مذاکره کرده‌ایم که به زودی و پس از انتخاب سرمربی معرفی خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------