آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

تاوان تلخی که به خاطر باخت به ژاپن دادیم (عکس)



  تیم ملی والیبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شکست برابر ژاپن باعث شد ایران در رده بندی جهانی با یک‌پله سقوط در رده یازدهم قرار بگیرد. 

به گزارش  ورزش سه ، در دو مسابقه ابتدایی لیگ ملت‌ها شاهد دو روی متفاوت از تیم ملی والیبال ایران بودیم. در دیدار اول تیم جوان شده ایران مقابل چین قرار گرفت و به جز یک ست نمایش قابل قبولی برابر حریف خود داشت و در پایان موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد تا سرو قامتان کشورمان شروع خوبی را در این تورنمنت تجربه کرده باشند.

 

در مسابقه دوم اما اوضاع به شکل کاملا متفاوتی برای شاگردان بهروز عطایی پیش رفت؛ جایی که تیم ملی والیبال ایران بر خلاف مسابقه اول خود یک نمایش ناامیدکننده را ارائه داد و در سه ست پیاپی از حریف نه چندان قدرتمند خود شکست خورد.

 

بعد از دو تجربه متفاوت در شروع لیگ ملت ها تیم ملی والیبال ایران بامداد دیروز در مسابقه سوم خود مقابل استرالیا قرار گرفت و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد تا اوضاع کمی آرام شود.

 

با این وجود تیم‌ملی والیبال ایران دیشب یک نمایش ناامیدکننده دیگر را از خود ارائه داد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی در سه ست پیاپی از حریف خود شکست خوردند. ایران در این مسابقه عملکرد پر انتقادی داشت و ژاپن مثل لیگ ملت‌های سال گذشته و حتی راحت تر از آن موفق به شکست ما شد.

 

اما این باخت تلخ ترکش هایی را هم برای والیبال ایران در پی داشته است. رده بندی یا رنکینگ جدید جهانی در حالی توسط FIVB منتشر شده که با توجه به شکست دیشب ایران برابر ژاپن، تیم ملی کشورمان با یک رده سقوط در رده یازدهم قرار گرفته و جای خود را به همین ژاپن داده که اتفاق نگران‌کننده ای محسوب می‌شود.

 

نکته قابل توجه دیگر این که برزیل نیز با توجه به دو‌شکست مقابل آمریکا و چین جایگاه خود را در صدر رنکینگ از دست داد و لهستان با غلبه بر فرانسه در جایگاه اول رده‌بندی قرار گرفت.

 

 

  تیم ملی والیبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------