کریمی: فتح‌الله‌زاده می‌دانست استقلال بدهی دارد



  باشگاه استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: هم علی فتح‌الله‌زاده و هم ما می‌دانستیم که باشگاه بدهی دارد اما برای مدیرعامل باشگاه این ذهنیت را به وجود آورده بودند که مبلغ قابل توجهی یعنی سیصد میلیارد تومان قابل برداشت است. 

به گزارش ایرنا، مشکلات مالی استفلال این روزها به اوج خود رسیده تا جایی که باشگاه سانتاکلارا به خاطر عدم پرداخت پول رضایتنامه محمد محبی، این بازیکن را از حضور در تمرینات آبی‌پوشان منع کرده است.

 

همین مسائل موجب شد تا سو تفاهماتی در سطح مدیریت استقلال به وجود بیاید.

 

صبح امروز اظهاراتی به نقل از حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه منتشر شد مبنی بر اینکه علی فتح‌الله‌زاده می‌دانست که حساب باشگاه خالی است و با این وجود مدیرعاملی باشگاه را قبول کرد. این صحبت‌ها از سوی باشگاه استقلال تکذیب شد.

 

حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، در خصوص مصاحبه‌ای که امروز از جانب او منتشر شده، اظهار کرد: فکر می‌کنم در خصوص این مصاحبه، سو تفاهم شده و باید توضیحاتی بدهم.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: من امروز نگفتم فتح‌الله‌زاده از اول در جریان بوده که پولی در باشگاه نیست. هم او و هم ما می‌دانستیم که باشگاه بدهی دارد اما برای مدیرعامل باشگاه این ذهنیت را به وجود آورده بودند که مبلغ قابل توجهی یعنی سیصد میلیارد تومان قابل برداشت برای باشگاه وجود دارد، در حالی که این طور نبود.

 

روز گذشته فتح‌الله‌زاده در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که نمی‌دانستم پولی در باشگاه وجود ندارد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------