برد ولز ۲۷ میلیارد برای فدراسیون آب خورد!



تیم ملی ایران  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
فدراسیون فوتبال برای شکست ولز پاداش قابل توجهی پرداخت کرده است. 

به  گزارش خبرآنلاین؛ پس از پیروزی تیم ملی ایران در بازی با ولز اعلام شد که در رختکن مبلغ ۱۵ هزار دلار به اعضای تیم ملی پاداش داده شده است. این مبلغ به تمام اعضای تیم ملی شامل بازیکنان، اعضای کادر فنی و هیئت رییسه فدراسیون پرداخت شده تا همه از پاداش برد مقابل ولز بهره‌مند شوند. در این بین با توجه به بند قرارداد کارلوس کی‌روش او دو برابر بقیه پاداش گرفته و ۳۰ هزار دلار دریافت کرده است.

 

با یک محاسبه سرانگشتی مشخص می‌شود فدراسیون فوتبال حدودا ۷۵۰ هزار دلار برای دیدار با ولز پاداش داده که با توجه به قیمت ۳۶ هزار تومانی دلار یعنی شکست ولز ۲۷ میلیارد برای فوتبال ایران آب خورده است.

 

این درحالی است که ایران پس از برد مقابل ولز در بازی سوم مقابل آمریکا شکست خورد و با دو شکست و یک برد به کار خود در جام جهانی پایان داد. عملکرد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ انتقادات زیادی را به همراه داشت و تیم ملی در شرایطی که شانس خوبی برای صعود داشت با شکست سنگین مقابل انگلیس و ناکامی مقابل آمریکا این فرصت طلایی را از دست داد.

 

با این حال گویا فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی خیلی هم از این نتیجه ناراضی نیستند و برد مقابل ولز که پس از ۶۴ سال به جام جهانی رسیده بود را یک موفقیت بزرگ تلقی می‌کنند!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------