دلیل نیمکت‌نشینی رونالدو از زبان سانتوس/ سرمربی سوئیس: بسیار ناراحتیم



تیم ملی فوتبال پرتغال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر سوئیس پرداخت. 

 به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال پرتغال در آخرین بازی یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف سوئیس رفت و توانست با نتیجه قاطع ۶ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

 

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال بعد از بازی گفت: بازی زیبایی بود و با شایستگی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. عملکرد بسیار خوبی داشتیم. این یک نمایش بزرگ از ما بود و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردیم.

 

او درباره نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو گفت: نیمکت نشینی رونالدو به هیچ وجه به خاطر مسائل انضباطی نبود بلکه فنی و تاکتیکی بود. رونالدو همچنان بازیکنی کلیدی و تاثیرگذار برای ما است اما می‌خواستیم که در این بازی تغییر تاکتیک دهیم و این تغییر به خوبی جواب داد و راموس نمایشی خیره کننده داشت و ثابت کرد که آینده درخشانی دارد. ما این بسیار خوبی داریم و همه بازیکنان آماده بازی کردن هستند.

 

سانتوس درباره رویارویی با مراکش در دور بعد گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود اما ما آماده هستیم. مراکش توانست اسپانیا را حذف کند و نشان داده است که تیم بسیار خوبی است. بازی این تیم برابر اسپانیا را آنالیز خواهیم کرد.

 

سرمربی سوئیس: پرتغال با شایستگی صعود کرد/ بسیار ناراحتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس از شکست سنگین برابر پرتغال ناراحت است و این تیم را شایسته صعود به دور بعد دانست.

تیم ملی فوتبال پرتغال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد که پرتغال با شایستگی توانست جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

 

مراد یاکین، گفت: ما بسیار ناراحت هستیم چرا که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم. باید قبول کنیم که در این بازی خوب ظاهر نشدیم و از بسیاری از جهات ناامید کننده بودیم. به نظرم این شکست به خاطر سبک و سیستم تیم نبود. هم ما می دانیم که باید با چه سیستمی بازی کرد و هم بازیکنان به خوبی چنین چیزی را می دانند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس ادامه داد: تلاش کردیم تا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم اما برنامه ما جواب نداد. اصلا نتوانستیم که خود را در جریان بازی قرار دهیم. ما نتوانستیم با صبر و حوصله بازی کنیم و گل های حریف به کلی توازن ما را به هم زد. باید اعتراف کرد که پرتغال بهتر از ما بود و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کرد.

 

او در پایان گفت: ما در کل یک رقابت خوب را تجربه کردیم و به نظرم عملکرد کلی تیم خوب بود هر چند که پایان خوبی نداشتیم. باید در رقابت های پیش رو جبران کرد. ما روحیه تیمی خوبی داریم و تنها باید قبول که شب خوب حریف و بد ما بود. باید این بازی را فراموش کرد و با قدرت به آینده فکر کرد. 

 

تیم ملی فوتبال پرتغال با پیروزی که در این بازی به دست آورد حریف مراکش در یک چهارم نهایی شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------